تاریخ : 1397/08/8 15:19
شناسه : 195559

آبفای منطقه۶-شهرری به منظور خدمات رسانی به شرکت کنندگان در مراسم اربعین حسینی ، ایستگاه صلواتی و چند ایستگاه آب آشامیدنی ثابت و سیار در مسیرهای پیاده روی اربعین تهران برپا کرد.

     به گزارش شاخه سبز و نقل از روابط عمومی آبفای منطقه۶- شهر ری، باز هم اربعینی دیگر از راه رسید و یک بار دیگر همچون سال های گذشته در سالگشت چهلمین روز شهادت  سرور و سالار شهیدان و یاران باوقایش جمع پرشماری از جاماندگان مراسم اربعین حسینی دشت کربلا، از شهر تهران و شهرهای اطراف با پای پیاده عازم شهرستان ری قبله گاه تهران شدند تا در جوار بارگاه مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) مراسم عزای ابا عبدالله الحسین (ع)را برگزار کنند.

شرکت آب و فاضلاب منطقه۶- شهرری نیز همچون سال های گذشته به منظور خدمت رسانی و پذیرایی از زائران و عزاداران پر شور ابا عبدالله الحسین ضمن در اختیار قرار دادن تمامی امکانات شرکت جهت استفاده اقشار مختلف مردم،  با برپایی ایستگاه صلواتی و راه اندازی چندین ایستگاه سیار آب آشامیدنی در مسیرهای پیاده روی، به خدمت رسانی و پذیرایی از زائران و شرکت کنندگان در این مراسم پرداخت؛ تا عاشقان و دلدادگان حضرت امام حسین (ع) در موکب آب و فاضلاب خستگی راه از تن به در کنند  و لبان تشنه خود را به یاد لبان تشنه شهدای کربلا سیراب کنند .

حسن حقیقی، مدیرعامل آبفای منطقه۶- شهرری از نخستین ساعات آغاز به کار ایستگاه صلواتی در جمع همکاران شرکت و خادمان موکب آبفا حاضر شد و ضمن بازدید از ایستگاه صلواتی و ایستگاه های آب آشامیدنی، از تلاش ها و زحمات همکاران در جهت خدمت رسانی به سوگواران اربعین حسینی قدردانی کرد.

این ایستگاه صلواتی همانند سال های پیش در جنب اداره مرکزی آبفای منطقه واقع در خیابان ۲۴ متری برپا شد تا پذیرای صدها زائر و عزادار اربعین حسینی(ع) تهران در جوار حرم حضرت عبدالعظیم (ع) باشد.

پاسخی بگذارید