تاریخ : 1398/04/2 16:21
شناسه : 207626

فرماندار پاکدشت گفت:شهدا و جانبازان با شجاعت جان خود را برای دفاع و حفاظت از این مرز و بوم در طبق اخلاص گذاشتند، اکنون وظیفه ماست که ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم


به گزارش معصومه محمدی خبرنگار شاخه سبز، دقایقی قبل فرماندار شهرستان  در همراهی رضا مدنی رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران پاکدشت با مادر ۲ شهید هشت سال دفاع مقدس دیدار و با این دو عزیز بزرگوار گفتگو نمود.

هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت در دیدار با ۲ مادر شهید حسین زین الدین و رضا عباسی، از شهدای هشت سال دفاع غرور آفرین مقدس، اظهار کرد: مادران شهدا اسطوره های صبر هستند و خدمت به این بزرگواران بعنوان یک تکلیف الهی محسوب می شود.

فرماندار پاکدشت با تأکید بر دیدار مستمر با خانواده معظم شهدا و جانبازان، گفت: شجاعت و شهامت شهدا ، جانباران و ایثارگران در کنار صبر و شکیبایی خانواده‌هایشان غیر قابل توصیف است و دیدار با این عزیزان روحیه ایثار را برای تک تک ما تداعی می کند تا ایستادگی و صبر و رشادت را بیاموزیم.

وی خاطرنشان کرد: شهدا و جانبازان با شجاعت جان خود را برای دفاع و حفاظت از این مرز و بوم در طبق اخلاص گذاشتند، اکنون وظیفه ماست که ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم وپاسدار دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون مطهر این بزرگواران دفاع کنیم.

انتهای پیام

پاسخی بگذارید