مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه گلستان:
تاریخ : 1402/03/28 12:28
شناسه : 403193

به گزارش شاخه سبز، سید محمد حسینی گفت: محدودیت استفاده از کارت سوخت آزاد یا اضطراری در مجاری عرضه استان به منزله جمع آوری کامل کارت سوخت در جایگاهها نخواهد بود.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح، توزیع عادلانه سوخت، حفظ سرمایه ملی برای آیندگان، مدیریت استفاده از کارتهای سوخت شخصی و جلوگیری از قاچاق و فروش غیر مجاز فرآورده‌های نفتی می باشد.

حسینی استفاده از کارت سوخت اضطراری در جایگاها را الزاما برای آن دسته از افرادی دانست که کارت سوخت شخصی خود را مفقود و در انتظار دریافت کارت سوخت المثنی می باشند.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه گلستان در ادامه بیان داشت: با اطلاع رسانی گسترده انجام شده در فضای رسانه ای و مجازی و همچنین تبلیغات محیطی و همکاری و همراهی مردم فهیم استان استفاده از کارت سوخت شخصی در سال جاری رشد خوبی داشته و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

سید محمد حسینی از تمامی کسانیکه به هر دلیل کارت سوخت خود را در مجاری عرضه جا گذاشته اند خواست با مراجعه به سامانه "جستجوی کارتهای جامانده در جایگاهها و باجه‌های معطله پست" به آدرس scs.niopdc.ir نسبت به پیگیری جهت دریافت آن اقدام نمایند

پاسخی بگذارید