گروه: استان ها / یزد
تاریخ : 1402/04/4 13:40
شناسه : 403298

یزد-صادقی مقدم- به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی وبا همکاری  اداره کل آموزش و پرورش و اتحادیه قرآنی استان یزد کارگاه «بررسی اصول و شیوه‌های آموزش و رسم‌الخط مصحف جمهوری اسلامی» در تالار تربیت معلم یزد برگزار شد.

حسین دشتی  رئیس گروه  قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: این کارگاه در قالب سلسله نشست های «مبانی آموزش های تخصصی قرآن» ویژه قاریان، اساتید، حافظان، مربیان و مدیران مؤسسات قرآنی و معلمان آموزش و پرورش برگزار و با استقبال خوبی همراه بود و 500 نفر در این کارگاه یک روزه شرکت کردند بنحوی که به دلیل استقبال خوب وبا پیشبینی های انجام شده یک روز قبل از برگزاری این کارگاه ، گروه اجرایی محل برگزاری کلاس را به محلی با ظرفیت بیشتر منتقل کردند .

وی ادامه داد: در این دوره استاد سیدمهدی سیف پیشکسوت قرائت و آموزش قرآن و عضوگروه تحقیق مرکز طبع و نشر و همچنین مرتضی توکلی قائم مقام مرکزطبع و نشر نکات آموزشی را تدریس کردند.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل ارشاد افزود: با توجه به ثبت نام برخی از شرکت کنندگان از شهرستان های مختلف استان، زمینه حضور مجازی در این کارگاه فراهم شد و تعدادی از شرکت کنندگان به صورت مجازی، آموزش های لازم را فرا گرفتند.

پاسخی بگذارید