تاریخ : 1402/04/12 12:03
شناسه : 403382

به گزارش شاخه سبز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، محمدتقی رشیدی مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفای استان ایلام با اعلام این خبر گفت: در صورتی که مردم همراهی نکنند، مجبور به جیره بندی آب در سطح استان خواهیم شد.

وی افزود: علیرغم بارش های خوب در سال آبی گذشته، اما به دلیل عدم توجه به هشدارها، اطلاعیه ها و در برخی موارد عدم رعایت الگوی مصرف توسط برخی شهروندان که اقدام به شستشوی معابر می نمایند و همچنین با شروع فصل گرما، استفاده از کولرهای آبی باعث گردیده مصرف آب در ایلام نسبت به مدت مشابه به بیش از 3 و نیم برابر برسد.

رشیدی تصریح کرد : تمام مجموعه آبفای استان به صورت شبانه روز و شیفت بندی شده در حال انجام وظیفه می باشند تا مشکل افت فشار در مناطق مختلف مرتفع گردد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان تاکید کرد: برای عبور از این پیک مصرف و بازگشت به شرایط عادی، نیازمند همکاری و همراهی هم استانی گرامی هستیم تا مجبور به سهمیه بندی آب در تابستان پیش رو نباشیم.

وی در پایان با بیان اینکه کمبود آب جدی است، خاطرنشان ساخت: کمبود و قطعی آب در شهرستان های هلیلان و چرداول ناشی از افت چاه های آب این مناطق و مصرف بی رویه از سوی شهروندان می باشد که امیدواریم، مردم، کمبود آب را جدی گرفته و با رعایت الگوی مصرف، خادمان خود در شرکت آب و فاضلاب استان را یاری نمایند.

پاسخی بگذارید