تاریخ : 1402/04/24 12:38
شناسه : 403527

 

 مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان با اشاره به تلاش دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت‌های درمانی گفت: محرومیت‌زدایی و عدالت‌محوری رویکرد مهم تامین اجتماعی در این استان است.

به گزارش شاخه سبز ، رمضان زینلی  اظهار کرد: در حوزه درمان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ۲ درمانگاه در گرگان و گنبدکاووس ساخته شده بود که این تعداد با نگاه ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی برای برقراری عدالت درمانی به ۱۱ درمانگاه و ۲ بیمارستان افزایش یافت.

وی بیان کرد: هیچ پزشک، متخصص، داروساز و تحصیل کرده‌های این حوزه، پشت نوبت متقاضی قرارداد با حوزه درمان تامین اجتماعی گلستان قرار ندارد.

وی افزود: با تلاش های گسترده صورت گرفته و راه‌اندازی مراکز متعدد درمانی، مردم گلستان به خوبی انقلاب درمانی را شهرهای خود احساس می‌کنند که این تلاش‌ها در دولت سیزدهم با جهش فراوان همراه بود.

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان گفت: با خدمات ارایه شده در بخش درمان، ضمن فراگیرشدن خدمات بستری، فاصله درمانی کوتاه شده و در کنار ۲ بیمارستان تامین اجتماعی گرگان و گنبد، خدمات درمانی به بیمه شدگان سایر شهرهای استان در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی، مراکز درمانی دولتی و خدمات بستری به‌‍‌صورت رایگان ارائه می‌شود.

زینلی به طرح‌های در دست ساخت و تکمیل شده تامین اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: درمانگاه تامین اجتماعی کلاله که از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ راه‌اندازی شده، روزانه به ۲۵۰ نفر خدمات رایگان ارائه می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین زمین مورد نیاز درمانگه مینودشت خریداری شده و در حال مراحل تهیه نقشه است

پاسخی بگذارید