تاریخ : 1402/05/16 12:25
شناسه : 403657

 دختران ورزشکار و قهرمانی که با حجاب برتر پرچم کشورمان را در آوردگاههای بین المللی به اهتزار در می آورند ، الگویی برتر برای زیست عفیفانه هستند .

رشت-سمیه جوان-زهرا یعقوب نژاد مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گیلان ، در سومین همایش تکریم از الگوهای برتر عفاف و حجاب در ورزش و جوانان گیلان ، با با بیان اینکه پرچم داران این حوزه از ارزش های اسلامی بهترین الگو برای معرفی زن مسلمان هستند ، افزود :زنان ورزشکار قهرمان بواقع برترین نقش آفرینی فردی و اجتماعی را در جامعه دارند .

وی گفت : زن مسلمان ایرانی در کنار نقش مادری و همسرداری در اجتماع نیز حضوری پررنگ دارد و براستی که سبب تعادل در خانواده و اجتماع هستند .

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری گیلان به ضرورت برخورد مناسب با نسل جوان در هجمه مسموم د شمنان اشاره کرد و گفت :تکریم و تجلیل از دختران و زنانی که با رعایت حجاب برتر علاوه بر کسب افتخار برای ایران اسلامی در جامعه نیز نقش آفرین هستند حرکتی بسیار ارزنده است .

وی تاکید کرد که مردان باید از بانوانی که چنین دختران تاثبر گذاری را تربیت میکنند تجلیل و قدردانی کنند .

جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان فاطمه زهرا (س ) را الگوی رفتاری بانوان عنوان کرد و گفت :امروز بانوان ما در تمامی عرصه های ملی و بین المللی با توکل و توسل تلاش وصف ناپذیری برای کسب بهرین نتایج دارند و کسب این قهرمانی ها با حجاب برتر ، حاصل اینچنین کارکرد ارزشمندی است .

وی نقش آفرینی ورزشکاران در جهاد تبیین و مقابله با ترفندهای دشمنان را حایز اهمیت دانست و افزود:با هجمه های گسترده ای که دشمنان برای کم رنگ کردن ارزش های دینی انجام میدهند ، ورزشکاران قهرمان می توانند در این حوزه نقش آفرینی بسزایی داشته باشند .

پاسخی بگذارید