تاریخ : 1402/05/17 11:33
شناسه : 403672

مدیرکل دفتر نظارت بر بهره‌برداری فاضلاب شرکت مهندسی آبفا کشور به همراه، معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب و نماینده تام‌الاختیار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب ایلام از پایانه مرزی مهران بازدید نمود.

به گزارش شاخه سبز به نقل ازروابط عمومی آبفای استان ایلام، مهندس وکیلی هدف از این بازدید را بررسی مشکلات و موانع سیستم مدیریت پساب موکب ها و سرویس های بهداشتی ثابت و سیار مسیر پیاده روی اربعین حسینی عنوان کرد.

وی افزود: با توجه اینکه در ستاد اربعین وزارت نیرو تعدادی از استان‌ها بعنوان معین ایلام تعیین شده اند شرکت آبفا چنانچه جهت بهره‌برداری فاضلاب تجهیزات، نیروی انسانی و یا ملزومات دیگری نیاز دارند از طریق این استان ها پشتیبانی خواهند شد.

 معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت نیز ضمن خیر مقدم و ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در حوزه فاضلاب در مهران و پایانه مرزی گفت: زیر ساخت تاسیسات فاضلاب پایانه مرزی مهران با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال از سال ۱۴۰۱شروع شده است.

 محمد پیر باوه پور افزود: با توجه به پیشرفت فیزیکی مناسب، شرکت ابفا ایلام تلاش می کند این پروژه تا قبل از اربعین حسینی افتتاح و به بهره کامل برداری برسد.

پاسخی بگذارید