در چهارمین روز از هفته صنایع کوچک برگزار شد:
تاریخ : 1402/05/22 12:45
شناسه : 403720

همزمان با چهارمین روز از هفته صنایع کوچک، امینی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در نشست با موسوی تاکامی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان، راهکارهای تسریع در احداث پست ها و خطوط انتقال برق شهرکها و نواحی صنعتی استان را مورد بررسی قرار داد.

امینی در این نشست گفت: احداث پست های برق شهرکها و نواحی صنعتی از مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به استان است که باید هر چه زودتر با همآهنگی و تعامل همه جانبه، این پروژه ها به اجرا گذاشته شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: در سال مهار تورم، رشد تولید، باید در برطرف نمودن موانع و مشکلات بخش تولید گام برداریم و با ایجاد شرایط مناسب برای سرمایه‌گذاران، زمینه رشد و توسعه صنعت استان مهیا گردد.

موسوی تاکامی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان نیز در این نشست گفت: با توجه به اینکه شرکت برق منطقه ای در حال تدوین برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت برای برق استان است لذا ارائه نیازهای شرکت شهرکهای صنعتی در قالب برنامه توسعه ای برق، در تدوین برنامه های این شرکت بسیار ضروری می باشد.

لازم به توضیح است، این نشست در راستای بررسی راهکارهای تسریع در احداث پست ها و خطوط انتقال برق شهرکها و نواحی صنعتی استان برگزار شد و برای دستیابی به راههای برون رفت از این مشکلات، مقرر شد تا زمینهای مناسب جهت احداث پست برق در شهرکها و نواحی صنعتی موردنظر، در اختیار شرکت برق منطقه ای قرار گیرد و تیم مشترکی نیز با حضور کارشناسان دو شرکت جهت رفع معارضات اجرای پروژه ها تشکیل گردیده تا با برگزاری جلسات ماهانه و  انجام کارشناسی دقیق، تصمیمات لازم بمنظور تسریع در اجرای پروژه ها اتخاذ شود.

پاسخی بگذارید