تاریخ : 1402/05/29 11:32
شناسه : 403802

به گزارش شاخه سبز، مهندس گرشاسبی در آیین معارفه رییس جدید حراست پتروشیمی ایلام که با حضور قائم مقام پترول برگزار شد، اظهار داشت: مسیر ناهموار و دشواری تا رسیدن به وضعیت موجود طی شده و نگهداری شرایط تولید نیازمند امنیت و‌ آرامش است.

وی با اشاره به جایگاه رفیع تولید در کشور از نگاه رهبر معظم انقلاب افزود: پتروشیمی ایلام نقش مهمی در اشتغالزایی برای استان و ارزآوری در کشور داشته است.

مدیرعامل پتروشیمی ایلام با تاکید بر اینکه همه باید در حفظ امنیت تولید در پتروشیمی ایلام بکوشیم ادامه داد: دست یاری به سمت همکاران داخل و مبادی خارج از مجتمع برای حفظ و تامین امنیت پایدار دراز می‌کنیم.

دادستان ایلام نیز در این مراسم گفت: دستگاه قضائی در کنار تولید و بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی در غرب کشور خواهد بود.

عبدالوهاب بخشنده شاخصه تولید را امنیت پایدار عنوان کرد و افزود: نقش حراست مچ‌گیری نیست بلکه در شرکت‌ها و سازمان‌ها شناسایی آسیب‌ها و پیشگیری بر عهده این واحد است.

وی با بیان اینکه وظیفه حراست شنیدن گلایه‌ها و سخنان کارگر و متخصص است ادامه داد:بی‌نظمی ، اخلال در نظم عمومی و قانون‌شکنی برای مجموعه دادستانی و قضائی استان پذیرفته نیست و معترضان می‌توانند از طریق اداره کار و دستگاه‌های ذیربط قانونی پیگیر مسائل و‌ مشکلات خود باشند.

این مقام قضائی با اشاره به اینکه دادستانی وظیفه دارد از امنیت و تولید حمایت کند تصریح کرد:تخصص‌گرایی و شایسته‌سالاری مد نظر مجموعه پتروشیمی ایلام قرار گیرد.

رئیس حراست شرکت پتروشیمی ایلام نیز در این آیین گفت:مردم ولایتمدار و فهیم چوار در دوران دفاع مقدس مأمن شهروندان ایلامی بودند.

جعفر منتظری ادامه داد: با بهره‌گیری از تجربیات و دانش نیروهای خدوم مجتمع روزهای خوبی برای صنعت پتروشیمی رقم خواهیم زد.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ توسط رهبر‌ معظم انقلاب با نام «مهار تورم و رشد تولید » گفت: تولیدکنندگان پتروشیمی رزمندگان جنگ اقتصادی با دشمن هستند.

در پایان این آیین جعفر منتظری به عنوان رییس جدید حراست پتروشیمی ایلام معرفی شد.

پاسخی بگذارید