گزارش از قطر؛
تاریخ : 1402/11/8 11:06
شناسه : 405562

شیوه بازی فیزیکی و مرموزانه سوری‌ها قبل از تقابل با تیم ملی فوتبال ایران باعث هشدار امیر قلعه‌نویی به بازیکنان شد. دو سرمربی هم تلاش می کنند برنامه های تاکتیکی شان را مخفی نگه دارند.

تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه یازدهم بهمن در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا به مصاف سوریه خواهد رفت.

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که هر دو تیم دنبال مخفی نگه داشتن تمرینات خود برای مرور کارهای تاکتیکی هستند.

هکتور کوپر سرمربی سوریه حساسیت زیادی روی ورود رسانه‌های خارجی بر سر تمرینات تیمش دارد و تعدادی از جلسات تمرینات تیمش را هم پشت درهای بسته برگزار کرده است.

در سوی دیگر هم امیر قلعه نویی تصمیم گرفت تمرین روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری را پشت درهای بسته برگزار کند تا هیچ گزارشی از وضعیت تیمش منتشر نشود.

سرمربی تیم ملی ایران با آگاهی از قدرت دفاعی سوریه و سرعت بالای حمل توپ آنها در ضد حمله هشدار جدی به بازیکنان خود در تیم ملی ایران داده‌ است.

قلعه نویی به همراه دستیارانش در طول چند روز اخیر بارها با بازیکنان درباره قدرت بالای سوری‌ها صحبت کرده است و از آنها خواسته تا به هیچ وجه حریف یک هشتم نهایی خود را دست‌کم نگیرند.

آنالیز تیمی سوریه و همچنین توانایی تنی چند از بازیکنان این تیم نظیر عمر خربین، آیهام اوسو، عبدالرحمان ویس، ازکوئل هام، المار آبراهام، ابراهیم حصار و پابلو صباغ برای بازیکنان روبروی آنها تشریح شده است تا اهمیت این دیدار را برای آنها بیش از پیش کند.

پاسخی بگذارید