امیر حیدری در نشست خبری:
تاریخ : 1403/01/28 12:40
شناسه : 407771

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای مسلح ما به حق پاسخ قاطعی به تجاوزگری رژیم صهیونیستی دادند و ثابت کردند این رژیم خانه‌ای سست‌تر از لانه عنکبوت دارد.

امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در نشست خبری که صبح امروز به مناسبت ۲۹ فروردین روز نیروی زمینی ارتش برگزار شد، با تبریک موفقیت عملیات سپاه علیه رژیم صهیونیستی طی سخنانی اظهار داشت: نیروهای مسلح ما به حق پاسخ قاطعی به تجاوزگری رژیم صهیونیستی دادند و ثابت کردند این رژیم صهیونیستی با وجود ادعاهایی که دارد، خانه‌ای سست‌تر از لانه عنکبوت دارد.

وی با تبریک فرارسیدن روز ۲۹ فروردین گفت: این روز به عنوان تولد ارتش اسلامی و انقلابی است و ما باید توجه داشته باشیم که این ارتش قابل قیاس با پیش از انقلاب اسلامی نیست و با انقراض رژیم پهلوی ارتش آن رژیم هم از بین رفت و ارتش انقلابی تولد یافت.

امیر حیدری ارتش را ارتشی ولایی و انقلابی دانست و گفت: امام خمینی (ره) در سال ۵۸ که نهضت هیچ نیروی دفاعی جز ارتش نداشت و گروهک‌های مختلف در نقاط مختلف کشور به توطئه می‌پرداختند، امام در این روز ارتش انقلابی را تأسیس و تأیید کرد؛ اما از ارتش خواست که به توطئه‌های دشمنان پاسخ قاطع دهد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: ۲۹ فروردین و رژه در محضر امام خمینی (ره) لبیک به ارتش بود که بعد از آن به مناطق مختلف کشور که درگیر توطئه گروهک‌ها شده بود، رفتند و شهدای ارتش تأییدی بر لبیک به فرمان امام خمینی (ره) بود. بعد از آن جنگ بر ما تحمیل شد و هشت سال ارتش و ملت ایران در گیر جنگ شدند و از ۴۳ کشور ما اسیر داشتیم.

پاسخی بگذارید