تاریخ : 1348/10/11 03:00
شناسه : 78709
شنیده ها از اعتماد هیئت دولت به دکتر هدایت الله جمالی پور وقرار دادن این فرد فهیم ،در گزینه های انتخابی ریاست استانداری استان مرکزی و اعتماد مجدد این هیئت را به ایشان روایت دارند.

درگفتگویی باسرپرست نمایندگی شهرستان ری شاخه سبز - دکتر امین بابایی مشاور معاونت استانداری تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری ، حضور دکتر جمالی پور را در گزینه های انتخابی مسند و ریاست مهم استان مرکزی نوید دهنده ی ادامه فضای اعتدال و عقلانیت در این شهر برشمرد و افزود:حضور ارزشمند ایشان می تواند بشارت دهنده ی محیطی پویا در کالبد آن کلانشهر باشد.

دکتر بابایی اذعان داشتند: ثمره خدمت صادقانه،تلاش مکرر،تعهد توام با تخصص،شایستگی و درایت در راهبری مجموعه فرمانداری ویژه شهرستان ری و معاونت استانداری تهران در طول ۴ سال بویژه موفقیت ایشان در کسب عنوان فرماندار برگزیده پایتخت ایران و معرفی مجدد ایشان در کار و کوشش، در سپردن این امانت و مسئولیت خطیر به دستان توانمند ایشان می تواند بهترین بازدهی و بهره وری، در راستای رشد و تعالی استان مرکزی باشد.

وی افزود: بی شک مدیریت اثر بخش توام با تجارب ارزنده دکتر جمالی پور موجبات ارتقاء و قوام آن مجموعه را فراهم می کند و حضور ارزشمندشان در مسند بشارت دهنده محیطی پویا و نوید بخش فضای دانش و بینش در کالبد آن استان میباشد.

مشاور فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان ادامه داد: قطعا حضورشان موجب تداوم تفکر اعتدال ، عقلانیت ، خردورزی و تحقق توسعه پایدار در استانداری مرکزی خواهد شد.

پاسخی بگذارید