تاریخ : 1398/02/22 10:07
شناسه : 206743

فرماندار پاکدشت گفت: دشمنان برای باز نگه داشتن انقلاب از مسیر خود در طی این ۴۰ سال برنامه ریزی های بسیاری نمودند که اوج این توطئه ها در این چند سال گذشته اتفاق افتاده است.


به گزارش معصومه محمدی خبرنگار شاخه سبز پاکدشت، هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت در دومین جلسه برنامه ریزی برنامه های گرامیداشت سوم خرداد، روز قدس، ارتحال امام و ۱۵ خرداد، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات مسئولان ادارات پاکدشت، اظهار کرد: هر ساله در سالگرد بزرگ مرد تاریخ ایران، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، غالبا مردم به صورت خودجوش برنامه هایی را اجرایی می نمایند و در همین مسیر در روز ۱۴ خرداد برای تجدید پیمان با آرمان های امام راحل و شهدا به مرقد امام می روند و یاد و نام این بزرگ مرد انقلاب را گرامی میدارند.

وی افزود: در این سالهای اخیر کشور با وجود تهدیدات دشمنان در شرایط خاصی بسر می برد و دشمنان در تلاش هستند تا این انقلاب را که منتسب به امام راحل و ماحصل مبارزات مردم است را از مسیر حرکت خود بازدارند. تمهیدی افزود: ولی اوج این تهدیدات و توطئه ها در طی این چند سال گذشته صورت گرفته و با تغییر رئیس جمهور آمریکا این توطئه ها به اوج خود رسیده است.

فرماندار شهرستان پاکدشت افزود: در این یکسال گذشته دشمنان با هدف قرار دادن معیشت مردم سعی در خالی نمودن پشتوانه انقلاب کرده اند و برای خارج کردن مردم از دفاع از انقلاب برنامه ریزی های بسیار نموده اند.

وی بیان داشت: اما این مردم برای انقلاب خونهای پاک بسیاری را هدیه نمودند و هیچگاه از عهد خود نخواهند گذشت و آرمانهای انقلاب‌را فراموش نخواهند نمود.

تمهیدی افزود: در شهرستان پاکدشت مسئولان با جان و دل تلاش می کنند، از همین مسئولان شهرستان کسانی را می شناسم که سطح معیشت زندگی شان بسیار سخت است اما در مسیر دفاع از انقلاب هر روز برای تامین معیشت مردم در تلاش هستند.

وی افزود: در این یکسال و اندی سال حضور خود در فرمانداری، دیدارهای چهره به چهره با مردم و پیگیری مشکلات تا رفع سریع آن افزایش چشمگیری داشته و مردم از این روند راضی و خشنود هستند؛ حضور مسئولان شهرستان در پاسی از شب در روستاها از دیگر حرکت های انقلابی برای رفع مشکلات مردم بوده که در این روزها اجرا شده‌ و همچنان در حال انجام است.

وی افزود: ساخت مسکن برای زنان سرپرست خانواده و قشر ضعیف جامعه که با پیگیری مسئول امور بانوان فرمانداری و بخشداران و کمیته امداد شهرستان در حال پیگیری است و جلسات بسیاری را در این زمینه برگزار نمودیم و بزودی شاهد خبرهای خوش در این حوزه خواهیم بود.

وی افزود: پیگیری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان برای خانه دار نمودن جامعه هدف این نهاد انقلابی که تاکنون منزلی نداشته اند و مستاجر می باشند از دیگر اقداماتی است که در حال پیگیری می باشد و می تواند نقطه عطفی در تکریم از این خانواده های عزیز باشد.

وی گفت: اقدامات بسیاری در حال انجام است که اگر خبری نشده به دلیل حجم عملکردهاست که همه بصورت مدون در اختیار همه مردم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام /

پاسخی بگذارید