تاریخ : 1398/03/10 14:00
شناسه : 207075

امام جمعه پاکدشت گفت: معامله قرن مطلبی که از سوی غرب بیان می شود یک بازی سیاسی است که جای صاحب خانه با قاتل در فلسطین را عوض می کند.



به گزارش معصومه محمدی خبرنگار شاخه سبز، حجت الاسلام و المسلمین لزومی امام جمعه پاکدشت در خطبه های عبادی سیاسی و دشمن شکن این هفته نماز جمعه ضمن تشکر از حضور مردم و مسئولان در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: راهپیمایی امسال باشکوهتر از سالهای گذشته انجام شده است این نشان می دهد ملت ایران هر جا برای انقلاب احساس خطر کنند پای در میدان چون روزهای پیروزی انقلاب می گذارند.

وی در ادامه به روز ۱۴ خرداد اشاره نمود و افزود: روز ۱۴ خرداد روز حزن از دست دادن بنیانگذار انقلاب اسلامی است و روز ۱۵ خرداد روزی است که به درستی امام خامنه ای به عنوان جانشین امام راحل برای هدایت انقلاب اسلامی انتخاب شدند و ایشان ۳۰ سال است با همان شجاعت و درایت و ساده زیستی امام راحل هدایت انقلاب را به عهده گرفتند، امیدواریم به زودی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با دستان پر برکت امام خامنه ای به دستان پرمهر امام عصر(عج) برسد.

امام جمعه پاکدشت در ادامه با اشاره به بازی های سیاسی آمریکا، افزود: مسئله " معامله قرن" بازی سیاسی است که از سوی غربی ها و استکبار جهانی مطرح شده و این به معنای عوض نمودن جای صاحب خانه با قاتل و دزد است که خلاف عقل و موازین حقوق بشر است.

وی گفت: امام خمینی(ره) ملت های اسلامی را بیدار نمود و امروز شاهد ایستادن ملت های اسلامی در مقابل دنیای کوچک کفر هستیم، روزی برخی می گفتند مردم ایران با دستان خالی در مقابل شاه چگونه می توانند باایستند امام راحل فرمودند شما بگویید مرگ بر شاه و او خود می رود و همه شاهد این مهم بودند حالا در مسئله فلسطین نیز همین است و بزودی با کمک خدای متعال شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید