گروه: سیاسی / مجلس
تاریخ : 1403/04/6 21:49
شناسه : 408466



در گفتگو با خبرنگار پارلمانی شاخه سبز - آتنا تکیه: مجید نصیرپور سردهایی نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در مناظرات پایانی سطح توقع مردم به برنامه‌ریزی‌های مدون نهایی شد ولی همچنان منتظر اتفاقات مهم در پهنه سیاسی کشور هستیم که شرایط را شاید تغییر بدهد.

نصیرپور افزود: دوستان نکاتی را از لحاظ کیفی مطرح می‌کنند، به طور مثال آقای پزشکیان اصرار بر برنامه‌های موجود کشور با نگاه انتقادی داشتند و برخی از آنها ایده های مطرح کردند که از لحاظ اجرایی چالشی همراهش داشت.

وی گفت: بطور کلی هر کدام از آن اقدامات مانند توزیع گوشت درب منازل، توزیع یارانه طلا مستلزم تشریفات قانونی است خود این امر با توجه به منابع مالی محدود کشور و شرایط بین المللی عملاً قابل اجرا نیست و توجه به آثار و تبعات اینگونه سخن گفتن ها با مردم نمی‌کنیم‌.

نصیرپور ادامه داد: این وعده عملی نیست چون باید دید تولید طلا در کشورمان به چه میزان هست و از طرفی دیگر طلا را ما به عنوان یک کالایی که همه به عنوان سپرده ازش استفاده می‌کنند، اگر توزیع کنیم یعنی ما به آینده امیدوار نیستیم. دولتی که به آینده امید دارد بر سر تامین اجتماعی سرمایه‌گذاری می‌کند نه به توزیع نقدی سرمایه ملی بین مردم فکر کند.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما نباید که ملت ایران را ملت فقیر و نداری بپنداریم که با وعده چهار کیلو گوشت در پای صندوق رای حاضر میشوند ما در حکمرانی باید سطح شان و منزلت مردم را رعایت کنیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر کشورهای پیشرفته هم از این طرح استفاده نمی‌کنند‌. مگر آنها پول ندارند! گوش ندارند! طلا ندارند! حتی بدون انتخابات فرض بگیریم امروز دکتر زاکانی رییس جمهور شد با این طرح‌ها چگونه شان و منزلت مردم رو نگه می‌دارد !

نصیرپور تاکید کرد: اینگونه سخنرانی‌ها در شأن ملت و حتی کاندیداها نیست به نظر من باید در این یکی دو روزه باقیمانده شاهد تحول در عرصه پهنه سیاسی کشور باشیم تا ببینیم کاندیداهای پوششی در چه قالبی هستند و افراد ذینفوذ کاندیداهامون وارد عرصه اجتماعی می شود یا خیر! پ در ادامه امیدوارم برنده این انتخاب برنده رای حداکثری مردم باشد .

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید