گروه: سایر / نطنز
تاریخ : 1348/10/11 03:00
شناسه : 44919
بلوار شهید کبیری و پل هوایی ؟؟؟ نگو !!! 
به هر عابر ...... 2 تا بال میدم برای عبور

اگر برای سلامت و سرنوشت و ایمنی تردد مردممان اهمیت قائل هستیم ، حتماً برای تردد آنها از یک بلوار ( حدود 50 متری) نیز برنامه خواهیم داشت . اگر جان انسانها مهم باشد ( که هست ) در این هیاهوی خودرو ها که آدمها را کنار گذاشته اند و در واقع " از آدمها مهمتر شده اند " بیشتر به فکر عابرین هم خواهیم بود . لازم است منتخبین این دوره از شورای شهرمان گذری عملی از این بلوار داشته باشند ( سر خیابان کلهری ) همان بلواری که هم اکنون باید آنرا کمربندی تکمیل شده ی قم نام نهاد . بلواری که با بازگشایی انتهای آن اکنون مثل رودی شاهد جریان تردد غولهای آهنی ساخت داخل یا خارج را در آن هستیم . مبلغ دیه ی یک انسان در امسال 210 میلیون است . با هزینه ی دیه ی 2 نفر میتوان یک پل هوایی محدوده ی تقاطع کلهری – کبیری احداث کرد که با بهره برداری از آن شاهد امنیت در عبور و مرور بیش از 1600 دانش آموز و اهالی ساکن در این منطقه باشیم . شما که نمیخواهی بین مناطق مختلف شهرمون و ساکنان آن خط کشی کنی و عده ای را مهم و بقیه رو ......... بنامی . پس تلاش کن تا آرامش در عبور شهروندان آن منطقه از بلوار شهید کبیری ( کمربندی قم ) را با ساخت یک پل هوایی تثبیت کنی . هر چه زمان جلوتر میرود ، نباید ما عقب برگردیم !!!

سید علی محمدی

پاسخی بگذارید

نظرات کاربران

  1. سپاسگذار

    ممنون از مردمی که با قانون پیش کمیروند . متاسفم برایآنان که از قانون جلو ترند . خدا کمک کند آنهایی را که خاک قانون را فقط میخورند .

  2. خیر پیش

    سلام جوون خدا خیرت بده که بالاخره صدای شما به گوش مسئولان رسید گویا در حال انجام ساخت پل هستند حالا تا کی درسا بشه به هر حال ممنون