گروه: سایر / نطنز
تاریخ : 1348/10/11 03:00
شناسه : 45270
آقوی همسایه :: من 474 تا در رو بستم !!!!+!
شورای شهر ، کدوم شورای شهر آقا !!!!

من به شخصه شورایی را که از تمام نقاط شهر و از تمام سلیقه ها نماینده نداشته باشد ناکارآمد میدانم . همچنین این فهرستهایی که توسط احزاب ، گروهها و اصناف متفاوت در مدت قانونی! تبلیغات شوراها داده شد را نیز به همین دلیل ، طرح مرموز برای مهندسی انتخابات مجلس شهری میدانم . چرا که اگر قرار باشد یک مجموعه مدیریت شهری هم فکر باشند ، باید از هر منطقه شهری و از هر قشر یک نماینده درون خود داشته باشند . یک شورای کارآمد لازم است از خطوط فکری فرهنگی و اجتماعی و مدیریتی متفاوت نماینده داشته باشد تا ........ . از مناطق و سلایق مختلف نماینده داشته باشد تا ......... . مثل شورای شهر رشت که از بین پاکبانان زحمتکش هم یک نفر وارد شورای آن شهر شد . مثل آن داوطلب محترمی که رای نیاورد ولی با به تن کردن " لباس مقدس پاکبان " به نظافت تبلیغات خودش پرداخت و مرد اخلاق انتخابات نامیده نشد!!! و از او در شأن مردانگی اش تقدیر به عمل نیامد . در ایران همیشه این تقدیرها فراموش میشود ( فقط تکفیر بلدیم ) . این یعنی بصیرت اجتماعی مردم و این یعنی شورای شهر .

لازم است بدانیم :: در شورای شهر باید از معلم و قاضی و محیط زیستی و پزشک و پرستار و روانشناس و اقتصاد دان و حقوقدان و مهندس و بازاری و وزنه بردار و رزمی کار و کمیته امدادی و بهزیستی هم نماینده داشته باشیم . همه اقشار باید در شورای شهر سهیم باشند .  

و یک پیشنهاد خوب و حیاتی دارم ::
برای دوره ی بعدی هر یک از اقشار محترم تا 4 نفر مورد قبول از مجموعه خود را که برای وردو به شورا کارآمد تر هستند ، معرفی و به عنوان نماینده منتخب خود از آنها حمایت کنند . شاید کمی در انتخاب اعضای شورا به عدالت اجتماعی نزدیکتر شویم و به بصیرت مردم کمک کرده باشیم . در این صورت به چند هدف مهم و مشترک خواهیم رسید و البته جلوی چند دوربرگردان قانونی! را خواهیم گرفت . از جمله اهدافی که در این طرح حاصل میشود میتوان به کاهش تعداد داوطلبان شرکت کننده واجد شرایط و کاهش ملموس ریخت و پاشهای تبلیغاتی اشاره کرد . همچنین جلوگیری از آلودگی نمای بصری شهرمان هنگام چسباندن برگ تبلیغات داوطلبان در خیلی مکانهای ممنوع و اینجاست که دقیقا ً و کاملاً " معنای رقابت " مشاهده خواهد شد . چه بسا کسی مثل بنده که فردی خوش فکر هستم و در سال 92 مردانه وارد این کارزار شدم و از منظر مردم دور ماندم !!!! .
 در مقابل ، کسی برای تصاحب یک " کرسی خدمت " چندین ده میلون هزینه کرد چون داشت !!!!!!! همه داوطلبان در شرایط تقریباً مساوی با دیگر رقبا باشند . 

سید علی محمدی

پاسخی بگذارید

نظرات کاربران

  1. مالی حالی

    سلام با تشکر از شما واقعیت این است که مردم ما درک درستی از انتخابات ندارند نه تحقیق میکنند نه برایشان مهم است که بر ایشان مسلط میشود.

  2. ماهوتی

    سلام پیشنهادتان ارزشمند بود برای رسیدن به تبلیغات برابر این کار لازم است.

  3. ماتیز

    سلام به شما ما تیز تر از آنیم که این اتفاقات را باور کنیم ما میذانیم که رخداد شورا نباید سیاسی شود و احزاب نباید فهرست بدهند این حرکت همان تخلف آشکار است. فهرست یک دست معنایی جز باند بازی ندارد