گروه: سایر / نطنز
تاریخ : 1348/10/11 03:00
شناسه : 46521


موقوفات " فرهنگی و ورزشی "
نیاز مبرم امروز در شهرهای بزرگ

جوانان نیازهای زیادی برای پرورش یافتن دارند . یکی از این نیازها ، تغذیه صحیح فرهنگی و نیاز دیگر تغذیه بموقع ورزشی است . منظور از تغذیه فرهنگی ، در دسترس بودن کتاب خوب برای روشن کردن چراغ ذهن او در خصوص موضوعات و رفتارهای اجتماعی - فرهنگی موجود و مطلوب در کشور است . منظور از تغذیه ورزشی ، داشتن مکانهایی قابل دسترس و ارزان قیمت برای استفاده از نیروی عظیم جوانی در جهت پرورش جسم و روح و اراده و اعتماد به نفس جوانان است . با این دو تغذیه مناسب و صحیح از جوان ، میتوانیم  یک نیروی متعهد و مفید میسازیم و به جامعه تحویل میدهیم . اوقات فراغت حدود 4 ماهه در راه است .

امید من این است که جهت گیری " وقف " به سوی این نیازهای اصلی و بنیادی جوانان تمایل پیدا کند تا از همان ابتدا شاهد پیشگیری از بروز خطرات احتمالی برای آینده جوانان و جامعه باشیم . این حرکت خدا پسندانه تا حدود زیادی میتواند زمینه ی ناملایمات رفتاری در فرد و جامعه را کاهش دهد . با ترویج این باور که " رفتارهای نادرست از انسان عاقل سر نمیزند " میشود زمینه فکری تخلف و بزه را در جامعه کاهش داد .

تلاشهای من در درج این مطالب با هدف ترویج پیشگیری از وقوع ناهنجاری های خشن ( فردی – اجتماعی ) در شهر کرامت است . امیدوارم بتوانم در ترویج آن موفق شوم و برای افزیش آرامش در شهر و کشورم مفید واقع گردم . " اصلاح افکار انسان " قدم اول در مسیر اصلاح رفتار اوست .

سید علی محمدی

پاسخی بگذارید

نظرات کاربران

  1. موقوفه

    سلام بسیار زیبا و شکیل فرمودید به دو بخش مهم از زندگی جوانان توجه کافی نمیشود فرهنگ و و رزش این دو بخش را موقوفات یاری کنند . وقف میراث ماندگاری است .