گروه: سایر / نطنز
تاریخ : 1348/10/11 03:00
شناسه : 48288


ما ولی نعمت ایرانیم و همه در خّط قرآنیم
با 42 میلیون رای حلال و اخلاقی و قاطع


خداوند علیم و حکیم ما ، در دهان هر انسان 100 گرم گوشت ، بالاتر از قلب احساساتی و زیر مدیریت مغز منطق گرا قرار داده است که برای امتحان صحت عمل آن ، 70 گناه کبیره سر راهش معین نموده است . لذا اگر این عضو کوچک ، اندک خطایی کند ، یا غیبت کرده است یا تهمت زده است یا تحقیر کرده است یا توهین کرده است با تهدید نموده است یا آبرویی ریخته است یا ... . حتماً همه میدانید که حفظ حرمت و آبروی یک مومن انقلابی که 6 فقیه و 6 حقوقدان به ایمان و تقوای او رای ( حداکثری ) مثبت داده اند ، از کعبه ی الهی بالاتر است . لذا مراقبت از این ابزار دولبه و تیز و بُرنده که میتواند مار را از لانه اش بیرون بکشد ، امری لازم و ضروری به نظر میرسد . هنوز جوهره ی آرای حیرت انگیز و بی نظیر انگشت سبابه ی ملت ، چشم جهان را متحیر خود نموده است و باور یک حضور فرامیلیونی در جامعه ای که متهم به نقض حقوق بشر است ، برای دنیای مدعی دموکراسی هضم نشده است . ناگهان صداهای ناخوش آیندی از سمت و سوی هنجار مداران داخل به گوش می رسد . ای کاش هم کر و هم کور شده بودم و نمی شنیدم و نمی دیدم این ایام و لحظات جانکاه را . زنجیره ی متحد بیش از 40 میلیونی ملت همیشه در صحنه پای صندوق رای ، به مانند یک " بنیان مرصوص " در مقابل سیل دشمنانِ تا دندان مسلح خارجی ، به هیچ قدرت خارجی اجازه عرض اندام در برابر عظمت ایران را نمیدهد و نخواهد داد . ملت با این حرکت جسورانه ی خویش از تک تک مواد قانون محترم اساسی دفاع کردند . همین ملت هر کجا که لازم باشد از مجری محترم قانون اساسی نیز با چنگ و دندان دفاع میکند . از بند بند مفاد قانون اساسی ایران دفاع خواهند کرد . هیچ ماده ای از ماده دیگر مهمتر نیست . چون مفاد قانونی بمانند حلقه های در هم تنیده ی یک زنجیر ، در هم آمیخته و نظام مقدس جمهوری اسلامی را سخت حراست میکنند . ملت ما از قانون و قانون مداری 100 % و تا پای جانش حمایت عملی خواهد نمود .

سید علی محمدی

پاسخی بگذارید

نظرات کاربران

  1. اکبریان

    سلام خیلی باید مواظب بود سخنان از هر منبعی را نباید تایید کرد . تحقیر ملت پس از کسب رای ایشان نوعی دهن کجی و فرصت طلبی است .

  2. رشادت

    سلام بر شما چه زیبا نوشتید همه عوام فکر میکنند اگر رای کسی حلال شد رای دیگری حرام میشود ولی نگاه شما این اشتباه را تصحیح میکند .

  3. صالح

    سلام از بیان شیوایتان مبهوت شدم انتخابات نباید با یک ترقه بازی مصادره شود. مردم باید بدانند آتش به اختیار یعنی :: از ضامن خارج شدن

  4. تقدیر

    سلام برشما مرحبا بر تحلیل دقیقتان از انتخابات انتخابات حراست از قانون است نه از افراد و سلایق نه از شخص