گروه: سایر / نطنز
تاریخ : 1348/10/11 03:00
شناسه : 51823
نامهربانی خودروبرهای قم
با خودروی زائران شهر کریمه 

پلاک 16 رو همه میشناسند ، قمیه . در نتیجه پلاکهای غیر از اون به احتمال قوی ، مهمان سفره ی خوان کَرم کریمه ی معصومه (س) میباشد . خیلی گفته اند یا شنیده ایم که خودروی زائران را به واسطه ی توقف در محل غیر قانونی برده اند . و زائر هنگام بازگشت از حرم ، با این صحنه روبرو گشته که :: جا هست و خودرو نیست !!! این اتفاق بسیار نا مبارک است و انتظار ماندگاری بیشتر زائرین در قم ، بر این اساس کمی از واقعیت دور دور میشود . پیشنهاد میشود به شیوه های دیگر مدیریتی ، اعمال قانون کرد که موجبات نارضایتی مهمانان کریمه فراهم نشود و البته روشن است { حق با ایشان که در مکان ممنوع توقف کردن نمیباشد } . لازم است تدابیر ما بر این استوار باشد که زائران میل بیشتری به توقف در شهرمان را داشته باشند . به عنوان نمونه درج این مطلب در اطراف حرم میتواند مفید و آموزنده و اثر گذار باشد ::

زائرین و مجاورین محترم شهر، چنانچه بجای استفاده از توقفگاه مجاز ، خودروتان را در محل ممنوع متوقف کردید نگران نباشید . خودرو شما به پارکینگ درون بلوار زائر منتقل میشود . برای تحویل آن با شماره ی ( 000000) تماس بگیرید :: 

البته این فقط یک پیشنهاد بود . شما میتوانید این موضوع را به شکل بهتری مدیریت کنید . مثلاً به جریمه اندک برای زُوّار اکتفا کنید . صد البته تصمیم گیری در این خصوص با مدیران نظم و امنیت شهری خواهد بود . 

سید علی محمدی

پاسخی بگذارید

نظرات کاربران

  1. لاله چین

    سللام مگه خود ما قمیا چمونه ؟؟ خب مال ما رو هم نباس ببرید ! الکی دکان ساختن و پول میگیرن خدا ازشون نگذره

  2. معترض

    سلام دادا این همه پول پارکینگ از ملت میگیرید چکارش میکنید 4 تا پارکینگ بزرگ تو وسط شهز بسازید خب

  3. ساحلی

    سلام خدا خیرت بده مگه راننده قمی ها انسان نیستند ؟؟؟ تمام رودخونه ر ممنوع کردید برای عقد بچه خواهرم اومده بودم تو رودخونه گذاشتم 50 تو من پول زور گرفتید تو این ماه رمضانی خدا ازتون نگذره من حلالتون نمیکنم !!!!