تاریخ : 1348/10/11 03:00
شناسه : 151496
سهی بانو ذوالقدر بازیگر نقش «فریبا نیکنام» در سریال «رهایم نکن»، درباره جزئیات همکاری خود با این پروژه، به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: پس از مجموعه «نفس گرم» این دومین همکاری من با محمدمهدی عسگرپور است. زمانی که دعوت به کار شدم، می دانستم با یک کارگردان کاربلد که سبک کاری او را به خوبی می شناسم، طرف هستم.

وی با اشاره به همکاری خود با امین تارخ اذعان کرد: یکی دیگر از اتفاقات خوب برای من در این مجموعه، همبازی شدن با استاد خودم امین تارخ بود.

ناگفته های خانم بازیگر از سریال پرطرفدار این شبهای تلویزیون

این بازیگر درباره اهمیت قصه «رهایم نکن» عنوان کرد: اصولاً کارگردان‌ها به تناسب دغدغه‌های ذهنی خودشان قصه را پیش می‌برند؛ اما عسگرپور علاقه مند به تضاد درونی آدم هاست و روی خاکستری بودن آدم‌های داستانش تاکید دارد. در این سریال نیز با شخصیت‌هایی روبرو هستیم که از آن‌ها در اول و آخر قصه برداشت‌های جداگانه ای پیش می آید.

ذوالقدر که خود کارگردانی را تجربه کرده، درباره تجربه بازیگری در سریال عسگرپور اظهار کرد: چون خودم کارگردانی کردم و علاقه مند به آن هستم؛ توجه ویژ‌ه ای به دکوپاژ‌ها داشتم و در این حوزه از عسگرپور بسیار یاد گرفتم.

وی در خصوص بداهه گویی بازیگران در این سریال عنوان کرد: اغلب اتفاقات بر اساس فیلمنامه پیش می رفت. زمانی که کارگردان نویسندگی یک اثر را بر عهده داشته باشد، از سوی بازیگران کمتر بداهه گویی شکل می گیرد؛ چون کارگردان کاملاً به نوشته‌های خود مشرف است و می داند چه می خواهد. اما در کل عسگرپور جا برای کشف و شهود‌های بداهه گویی باقی می‌گذارد.

این بازیگر با اشاره به چگونگی ارتباط گرفتن خود با نقش «فریبا» گفت: این نقش را دوست داشتم؛ چون در چرخه اتفاقات فیلمنامه مهر‌ه‌ای بود که ناخواسته درگیر یکسری دردسر‌ها می شد. روبرو شدن با آن برای من یک درس بود؛ اینکه باید آگاهانه‌تر با مسائل زندگی برخورد کنم.

ذوالقدر در پایان خاطرنشان کرد: برای من باعث افتخار است که در تلویزیون کار کنم؛ چون مردم به عنوان مخاطبان اصلی از این رسانه استقبال خوبی دارند. از سویی احساس می کنم در ماه مبارک رمضان این استقبال بیشتر هم می شود.

پاسخی بگذارید