تاریخ : 1397/03/17 21:20
شناسه : 152535

به گزارش شاخه سبز - مدیر امور بانوان در خانه ایثارگران استان تهران امروز طی پیامی از مردم انقلابی استان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

بنیان گذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) فرمودند : «روز قدس فقط روز فلسطین نیست ، بلکه روز اسلام است. روز قدس، جهانی است و روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است ».

روز جهانی قدس، روز احیای دفتر خونین شجاعت و مقاومت اسلامی در برابر ظلم و استکبار جهانی است. هر برگ از این دفتر رنگین، نشانه ای از دست آوردها و حماسه های درخشان در صحنه و صدای فریادهایی به وسعت گیتی و مظلومیتی که نشانه عشق به ایثار در قلب هستی است. روز قدس، مسلمانان فداکاری و ایمان به راستی و خداوند را با وحدت خویش به جهانیان محکم تر و پر شورتر از همیشه ثابت می کنند و تاریخ ایثار و محراب نیایش های خونین را به جهانیان با حمایت از مردم فلسطین و مستضعفین در برابر مستکبرین اعلام میکنند .

ایثارگران با قطره قطره خون خود ثابت کردند که اسلام شکست ناپذیر است. مردم ایثارگر کشور ما با ایستادگی، علیه مستکبران، فریاد مظلومیت ملت فلسطین را در روز قدس به گوش دنیا می رسانند و هم بستگی جهانی مسلمانان را در حمایت از حقوق مردم مسلمان اعلام می کنند.

ایثارگران و مردم همیشه در صحنه، با پشتکار و همت عالی در روز قدس، به صهیونیست ها و استکبار جهانی هشدار داده که حیات اسلام جاودانه است و دست این شیطان صفتان کوتاه از هر توطئه ای است و مسلمین با وحدت و پشتوانه خداوند، دین اسلام و وحدت مسلمانان را به همه دنیا گسترش می دهند.

ما با حضور در راهپیمایی روز قدس که وظیفه همه ما مسلمانان است؛ به همه مظلومین در جهان و فلسطین می گوییم که ما تمام وجود حامی شما هستیم و استکبار در مقابل ایمان و وحدت مسلمین ناکام از هوا و هوس فاسد خویش می مانند.

انشاالله به یاری خداوند، روز جهانی قدس را با همبستگی و همدلی هر چه با شکوه تر از همیشه برگزار خواهیم کرد.

من از خداوند متعال پیروزی مسلمانان بر استکبار جهانی امریکا و صهیونیست را خواستارم.

دکتر مهری هاشمیان

مدیر امور بانوان در خانه ایثارگران استان تهران

پاسخی بگذارید