تاریخ : 1398/06/9 13:22
شناسه : 208950

تصویربرداری سریال «بچه مهندس3» به کارگردانی علی غفاری به 30 درصد رسید.

تصویربرداری فصل سوم سریال «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری این روزها در تهران ادامه دارد.

این فصل از این سریال در دهه ۹۰ می‌گذرد و حالا جواد جوادی که شخصیت اصلی این سریال را ایفا می‌کند، جوانی ۲۵ ساله است که مخترع شده است. نقش او را در این فصل روزبه حصاری که پیش از این در سریال «تاریکی شب روشنایی روز » و «یادآوری» حضور داشته، بازی کرده است.

از دیگر لوکیشن‌های این سریال می‌توان به دانشگاه امیرکبیر، خوابگاه دانشگاه علامه طباطبایی و ... اشاره کرد. به دلیل اینکه سریال در دهه ۹۰ می‌گذرد، دیگر لوکیشن اصلی که در فصل‌های پیشین خانه خورشید (یتیم خانه) واقع در بوستان ولایت بود، در این فصل کاربردی ندارد و یکی از لوکیشن‌های اصلی فصل سوم «بچه مهندس» خوابگاه دانشگاه است. 

فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، کامران تفتی و اتابک نادری، روزبه حضاری از بازیگران جدید این فصل هستند.

فصل سه مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس» در ۳۵ قسمت توسط حسن وارسته در حال نگارش است. 

به گزارش فارس، در فصل یک این سریال لوکیشن اصلی پرورشگاه (خانه خورشید) بود که در بوستان ولایت قرار داشت و شهرک دفاع مقدس، خیابان‌های تهران در دهه ۸۰ نیز از لوکیشن‌های این سریال در فصل دو بودند.

داستان سریال «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می‌شود که پیش از این فصل‌های اول و دوم این سریال پخش شده است.

پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر، حمید شریف زاده از بازیگرانی هستند که هم در فصل یک و هم در فصل دو حضور داشتند که در کنار آنها بازیگران دیگری هم به این کار پیوستند. پیش از این سیما تیرانداز، علی اوسیوند، نسرین نکیسا، مهران نائل، صحرا اسدااللهی، فرج الله گلسفیدی و سیامک اشعریون هم به این سریال اضافه شده بودند و مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد و یوا تدین نقش کودکی جواد را بازی می‌کرند.

پاسخی بگذارید