تاریخ : 1400/02/7 12:11
شناسه : 398786

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.



به گزارش شاخه سبز، مراسم تکریم پورحاج رضایی و معارفه پرکره، مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار با حضور سعید اوحدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

چند روز پیش یعنی در 28 فروردین ماه 1400 پورحاج رضایی مدیر عامل سابق موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار طی نامه ای رسما استعفای خود را تقدیم رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کرد. در پی قبول استعفای او، سعید اوحدی معاون رئیس جمهور چند روز بعد مصطفی پرکره را به عنوان مدیر عامل موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار منصوب کرد.

سردار مصطفی پرکره مشاور رئیس بنیاد شهید در امور جانبازان و عضو هیئت موسس و شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی که خود از جانبازان 70 درصد نخاعی دفاع مقدس است.  او متولد 1344 است و در سال 61 و در سن 16 سالگی در عملیات بیت المقدس(آزادسازی خرمشهر) سال 61 بین جاده اهواز و خرمشهر در محاصره بود که ترکش به او اصابت کرد و از ناحیه نخاع مجروح شد.

 

متن استعفای مدیر عامل سابق موسسه ایثار به شرح ذیل است:

 

«جناب آقای مهندس اوحدی

معاون محترم رئیس جمهور و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران

با سلام و احترام

خداوند متعال را شاکرم که بیش از 28 سال توفیق خدمت به بهترین بندگانش را در مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران و در سطوح مختلف اعم از کارشناس، رئیس اداره، معاون مدیرکل، مدیر کل استان، مدیر کل صدا و سیمای شاهد، مدیرکل رسیدگی به شکایات بنیاد (جمعاً 13 سال) و مدیرعامل شرکت ذخیره شادهد، مدیرعامل موسسه اندوخته شاهد، عضویت هیأت مدیره شرکت های مختلف، مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار (جمعاً 15 سال) به بنده حقیر عطا فرمود و در آستانه 29 سالگی خدمتم در این نهاد مقدس با کوله باری از تجربه و تخصص در حوزه های مختلف که کسب همه آنها را مدیون لطف پروردگار و توجه ارواح مطهر شهداء و همچنین اعتماد، حمایت و هدایت های داهیانه اساتید بزرگوار و ارجمندم در طول 28 سال گذشته (حاج آقا رحیمیان، دکتر دهقان، مهندس زریبافان، دکتر مهرعلیزاده، حاج آقا شهیدی به همراه کلیه معاونین و مدیران محترم بنیاد) می دانم و امیدوار هستم از این به بعد نیز مورد اعتماد و حمایت حضرتعالی نیز باشم انشاالله

اینجانب به عنوان خادم ایثارگران، تمام تلاش و سعی خود را در جهت تکمیل دوره خدمتی خود به این آستان مقدس به کار خواهم گرفت و اعلام می کنم همچون گذشته با صداقت و سلامت کامل و با پشتکار و جدیت بیشتر به خدمت خود ادامه خواهم داد و لیکن با توجه به شرایط جدید و شروع تغییرات ساختاری و تبدیل موسسه به یک مجموعه‌ی کاملاً تخصصی که نیازمند یک مدیریت تخصصی نیز می باشد و بدور از هرگونه تعارفات اداری، بدینوسیله به استحضار می‌رساند که این آمادگی را دارم تا مسئولیت را به عزیز توانمند و متخصصی که معرفی خواهید نمود واگذارم.

در پایان اعلام می دارم اینجانب با توجه به اینکه تا سال 1405 امکان ادامه خدمت در این نهاد مقدس برایم فراهم می‌باشد، آمادگی کامل را برای ادامه خدمت در هر یک از حوزه های اقتصادی بنیاد به صلاحدید حضرتعالی را دارم و به استحضار می رساند اوامر شما برای بنده کاملاً متاع می باشد.»

 

متن حکم انتصاب مصطفی پرکره به شرح زیر است:

 

«جناب آقای مصطفی پرکره

با سلام و صلوات بر پیامبر اعظم (ص) و خاندان مطهر ایشان (ع)

نظر به تعهد و سوابق ارزشمند و علاقه‌مندی شما به جامعه ایثارگری، جنابعالی را به‌ سمت مدیرعامل موسسه توانبخشی ایثار منصوب می‌نمایم.

امید است با استعانت از درگاه ایزد منان و بهره‌گیری از تجارب ارزنده خود و در جهت تعالی مادی و معنوی، با بسیج تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود، خصوصاً همراهی و همدلی همکاران خدوم آن مجموعه، در ارتقای سطح کیفی و کمی فعالیت‌ها و ارائه خدمات به جامعه ایثارگری و اجرای برنامه‌ها و اهداف مورد نظر، به‌ویژه در حیطه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موفق و موید باشید.

سعید اوحدی»

 

سعید اوحدی در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار گفت: ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران با پاک‌ترین افراد جامعه سر و کار داریم و ان‌شاءالله بتوانیم قدردان این موقعیت باشیم. در برابر این قشر عزیز وظایفی نیز بر عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفته است که قسمتی از آن از طریق موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار ارائه می‌شود.

او با اشاره به لزوم ایجاد برخی تغییرات در سیاست‌های اجرایی این موسسه گفت: با توجه به شرایط جدید اقتصادی و مسائل مربوط به کرونا انجام تغییر در بعضی مسائل اجتناب‌ناپذیر بود.

اوحدی با تقدیر از زحمات صورت گرفته توسط مدیرعامل سابق موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار گفت: مهندس پورحاج‌رضایی در طول دوران فعالیت خود در این موسسه منشأ خدمات خوبی بودند که از ایشان تشکر می‌کنیم. جناب پرکره که از جانبازان معزز کشورمان هستند نیز پس از این به عنوان مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار مشغول به خدمت خواهند شد که برای ایشان در این مسیر آرزوی موفقیت می‌کنیم.




انتهای پیام /

پاسخی بگذارید