تاریخ : 1400/02/16 15:33
شناسه : 398800


به گزارش شاخه سبز – اکبر حیدریان مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران و مشاور دبیر کل خانه ایثارگران کشور  طی پیامی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین به مناسبت روز جهانی قدس اعلام کرد

 

متن آن بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم

 

روز قدس، یادآور یکی از ابتکارات امام راحل عظیم الشأن انقلاب و عرصه نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از مظلومان عالم به ویژه فلسطین مظلوم و اعلام برائت از جبهه استکبار و در رأس  آن رژیم صهیونیستی است. روزی که ندای توحید، تحقق بخش قدرت جدید در صحنه معادلات امروزی جهانی است.


یوم‌الله قدس روز دمیدن خون تازه در رگ‌های امت اسلامی و برافراشته‌تر کردن پرچم مبارزه با رژیم صهیونیستی و مقاومت توأم با امید و معنویت تا آزادی فلسطین و محو کامل غاصب قبله اول مسلمین و جرثومه فساد یعنی رژیم جعلی، کودک‌کش و نژادپرست صهیونیستی است.


امسال هرچند بنابر شرایط شیوع بیماری کرونا، امکان برگزاری راهپیمایی روز قدس علیه این جنایت وجود ندارد لکن آزادی خواهان و مدافعان ملت های مظلوم همچنان در صحنه حضور دارند و برای این دل ها در پس پرده بحران کنونی، قدس شریف همچنان مسئله اول جهان اسلام بوده و خواهد بود چرا که خون مظلوم و مَرکَب شهادت همواره بیدار گر است.


خانه ایثارگران استان تهران ضمن محکومیت هر گونه جنایت علیه ملّت های مظلوم منطقه، همراهی و همدردی خود را تا آزادی قدس شریف در عرصه های گوناگون بین المللی با ملّت فلسطین اعلام می دارد.

 

اکبر حیدریان

مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران




انتهای پیام /

پاسخی بگذارید