تاریخ : 1400/02/30 20:49
شناسه : 398812


به گزارش شاخه سبز - اکبر حیدریان مشاور عالی دبیر کل خانه ایثارگران کشور و مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران با صدور بیانه ای جنایات صهیونیستها در غزه را محکوم کرد . متن این بیانیه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

بار دگر رژیم غاصب و جنایت پیشه صهیونیستی با چراغ سبز و سکوت اربابان آمریکایی و برخی دولت های غربی خود در غزه جنایت می آفریند. این رژیم جنایتکار بعنوان غده چرکین و سرطانی منطقه هر از گاهی به بهانه های واهی با حملات ددمنشانه خود در نقطه ای از جهان دست به جنایت می زند. از ترور دانشمندان هسته ای در ایران گرفته تا کشتار مبارزین فلسطینی و لبنانی و حمله مستقیم به کشورها و مناطق گوناگون من جمله غزه مظلوم. امروز جوانان زجر کشیده از جولان تا صحرای سینا و کرانه باختری رود اردن تا عمق سرزمین‌های ۱۹۴۸ و از سرزمین شبعا تا بوکمال و حلب و داریا و موصل و بغداد تا ارسال افغانستان و یمن در قامت جوانان حماس و ‌حزب الله در فلسطین و لبنان و فاطمیون افغانستان، باقریون سوریه، زینبیون پاکستان، حسینیون آذربایجان و یاران مهدوی شیخ زکزاکی در نیجریه و انصار الله یمن و نبویون و مدافعان حرم از ایران، مردان آماده به رزمی هستند تا به شمارش معکوس نابودی این رژیم کودک کش نزدیک شوند.


خانه ایثارگران ضمن محکوم کردن حملات ضدانسانی صهیونیست ها به ساکنین مظلوم نوار غزه علی الخصوص زنان و کودکان بی پناه ، خواستار دخالت مؤثر نهادهای بین المللی و منطقه ای جهت جلوگیری از اینگونه اقدامات وحشیانه بوده و از دفاع قهرمانانه در برابر هرگونه تجاوزگری های رژیم صهیونیستی حمایت می کنند و بر این اعتقاد پای می فشارند که روز انتقام مظلوم از ظالم بسی سخت تر می باشد.

اکبر حیدریان مشاور عالی دبیر کل خانه ایثارگران کشور




انتهای پیام /

پاسخی بگذارید