تاریخ : 1400/03/2 11:52
شناسه : 398813

مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران از خیریه نیایش مهر در شهرستان ملارد بازدید و با کودکان این مراکز و مسؤول آن ها دیدار و گفتگو کرد.




به گزارش خبرنگار شاخه سبز - این بازدید توسط اکبر حیدریان و هیات همراه وی در راستای اطلاع از وضعیت مراکز شبانه‌روزی و شرایط نگهداری و تربیت فرزندان بهزیستی صورت گرفت و در ادامه با مددجویان و مدیران این مرکز گفتگو شد.


حیدریان به نقش مهم این مرکز در کاهش آسیب های اجتماعی اشاره و گفت: کمک به بازگشت کودکان تحت پوشش به فعالیت های عادی اجتماعی و ارتقاء سطح سلامت روانی و رفتاری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست از جمله موارد مهمی است که باید همواره مد نظر قرار گیرد.


وی ضمن اعلام آمادگی در خصوص انجام حمایت‌های مادی، عاطفی و معنوی از این مرکز، اظهار داشت: کودکان مراکز بد سرپرست و بی سرپرست در طول زندگی لطمه های زیادی دیده و نباید تنها بوده و احساس کنند که از جامعه جدا هستند.


مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران ضمن تاکید بر هم افزایی بیشتر ادارات و موسسات در زمینه تامین نیاز اینگونه مراکز، گفت: ما در مجموعه خود تعامل بسزایی در نیاز سنجی ها نسبت به شهرستان های استان تهران داریم که خرسندیم در این روند توانستیم گامی موثر در راستای گره گشایی از مشکلات در طی این بازدید برداریم تا آنچنان که ایثارگران ما در خط مقدم جبهه و شهادت خوش درخشیدند، این جهاد را در جهات مختلف انقلابی وار ادامه دهیم.




انتهای پیام /


پاسخی بگذارید