مسئول ولی فقیه سپاه سیدالشهدا (ع) خبر داد:
تاریخ : 1403/02/9 21:47
شناسه : 407944



به گزارش شاخه سبزاز شهرستان ری : حجت‌الاسلام والمسلمین علی معبودی در نشست خبری بمناسبت گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری بیان کرد: افتتاحیه برنامه های هفته معلم و عقیدتی و سیاسی با تجلیل از مربیان و خانواده های معظم شهدای فرهنگی در حسینیه حضرت فاطمه زهرا سپاه استان برگزار شد. بیشتر جامعه به ویژه جامعه هدف با آثار و افکار شهید مطهری آشنایی دارند و اگر پاسداران، بسیجیان و همه جامعه با افکار شهید مطهری هر چه بیشتر آشنایی پیدا کنند یقینا در مسیر پاسداری از دستاوردهای انقلاب بهتر و محکم تر حرکت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام معبودی با اشاره بر اینکه روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی باهم تقارن یافتند، افزود: پایه‌های اصلی تفکر بسیج، سپاه و نیروهای مسلح مسائل اعتقادی است لذا ارتباط دائمی و مستمر پاسداران و بسیجیان با افکار شهید مطهری در اثبات افکار نیروهای مسلح در مسائل اعتقادی و اخلاقی کمک‌رسان خواهد بود.

وی ادامه داد: همه ما در زندگی نیازمند الگوهای مناسبی هستیم و شهید مطهری آن الگویی است که می تواند ما را از نظر فکری، اعتقادی، رفتاری و علمی تامین بکند یعنی پاسداران، عالمان ربانی عالمان عامل عالمان آگاه با الگو گیری از جملات و رهنمودهای شهید مطهری به انقلاب خدمت کنند. شهید مطهری معتقد بود که گم شده بشر امروز اقتصاد نیست بلکه معنویت به معنای صحیحش است و اگر معنویت مردم از بحران معنویت نجات پیدا کنند از همه بحرانها نجات پیدا خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران اظهار کرد: از هفتم تا ۱۲ اردیبهشت به‌عنوان هفته عقیدتی سیاسی نام‌گذاری شده که برنامه‌های متنوعی با موضوع "شهید مطهری، خودسازی و تمدن سازی"، "شهید مطهری، تعلیم و تربیت و حقوق زنان"، شهید مطهری، مکتب انقلاب و بسیج"، شهید مطهری، عترت، قرآن و ولایت، "شهید مطهری، شهدا و ولایتمداری" و "شهید مطهری، معنویت، مهدویت و قدس شریف" برگزار خواهد شد.

 انتهای پیام/

پاسخی بگذارید