گروه: سایر / یادداشت
تاریخ : 1402/10/14 16:25
شناسه : 405260


خداوند متعال را شکر که دشمنان اسلام را از گروهها و اشخاص احمق قرار داده است، و خداوند را شکر که از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی هر نقشه که کشیدند و هر توطئه که چیدند و هر سخنرانی که کردند ملت فداکار را منسجم‌‌تر و پیوندها را مستحکم‌تر نمود و مصداق «لازال یُؤیّدُ هذا الدّین بالرجل الفاجر» تحقق پیدا کرد.(بخشی از پیام امام راحل بمناسبت ترور مقام معظم رهبری در اوایل انقلاب)
یکبار دیگر دست آلوده پلید استکبار جهانی آمریکای جهانخوار و فرزند نامشروع آن رژیم صهیونیستی از آستین مغزهای مفسد و شرارت‌زا بیرون آمد و ملت عزیز ایران را عزادار کرد.

ملت شهید پرور و ولایی ایران یکبار دیگر شاهد خوی استکباری و خوناشامی استکبار و ایادی آنها در ایران اسلامی بود همان کسانی که تا مفرق دستشان به خون کودکان جوانان زنان و مردان ما آغشته است. این حادثه بیانگر این است که راه ملت و دولت ایران همان راه خمینی(ره) کبیر و شهدای انقلاب۵۷ است. 
دشمنان نیز به همان حد از کینه و شقاوت به جنایات خود ادامه می دهند.

ترور کور کودکان، زنان و مردم شهید پرورایران اسلامی در مراسم بزرگداشت سید شهدای مدافع حرم حاج قاسم سلیمانی عزیز قطعا سبب استواری بیشتر انقلاب اسلامی و هوشیاری و اتحاد بیشتر ملت ایران شده و بیانگر زبونی و ناتوانی بیش از پیش دشمنان خونخوار ملت بزرگ ایران اسلامی دارد و به هیچ وجه آلام ضربه جبهه مقاومت برای صهیونیزم در سرزمین های اشغالی نخواهد شد.
خوشا به حال شهدای کرمان که در روز میلاد حضرت زهرا(س)به میهمانی خدا رفتند، خوشابه حال شهدای این حادثه که در عزیزترین مکان گلزار شهدا و مرقد پاک حاج قاسم به شهدا پیوستند، خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند، خوشا به حال آنان که در این قافله نور جان و سر باختند.
ما نیز به نوبه خود این حادثه جنایتکار را به حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و خانواده های شهدای این حادثه تبریک و تسلیت گفته و ضمن تاکید بر هوشیاری بیشتر مسئولان مربوطه کشور همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند؛ پاسخ سختی باذن الله در انتظار بانیان و عاملان این حادثه خواهد بود، ان شاءالله .

مهدی ولایتی

پاسخی بگذارید