گروه: سایر / یادداشت
تاریخ : 1402/10/17 12:47
شناسه : 405301

 

 یکی از شاخصه های که ملت ایران نه تنها طی ۴۰ سال گذشته از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی به آن پایبند بودا و هستند بلکه در دوران و عصرهای مختلف نشان داده اند همواره پای آن ایستاده و جان و مال و آبروی خود را پای وفاداری خود گذاشته اند شاخصه ولایت پذیری و ولایت مداری آنها است.

 

در طول۴۰ ساله انقلاب هر سال و هر وقت لازم بوده ملت شهید پرور ایران پای کار ایستاده اند، در قبل از انقلاب نیز، وحدت کلمه مردم در پیروی از امام خمینی ره و بعد از آن ۸ سال دفاع مقدس و حمایت از جبهه مقاومت نیز بر کسی پوشیده نیست،

ماجرای تنباکو، مبارزه با استکبار و استعمار، و مقاومت در برابر قوای بیگانه با حمایت علمل و حرکت‌های اسلامی و برتر از همه شور حسینی ملت ایران ثابت کننده ولایتی بودن ملت ایران است.

این روزها نیز امتحان دیگری پیش روی ملت ایران قرار گرفته است حوادث جهان اسلام، مساله فلسطین و امروز حادثه تروریستی کرمان، در این شرایط عده ای در فضای مجازی، رسانه ها، مطبوعات و یا امکاناتی که در اختیار دارند هر کدام به نحوی شعاری سر می دهند و افکار عمومی را به جایی می کشانند یکی صحبت از انتقام سخت یکی دیگر می گوید نزنی می خوری و یکی دیگر...  .

البته شور انقلابی و اعلام انزجار از حرکت‌های ضد مردمی و تروریستی خوب بجا و حتما نیز باید باشد ولی  مهم تر از آن مراقبت  از خود و دیگران در تبعیت ولایت و رهبر و ولی فقیه است.

خدای ناکرده نباید بگونه ای برداشت شود که سر دهندگان شعارها و یا کسانی که تریبونی در دست دارند خدای ناکرده جلوتر از رهبر و ولایت و یا حتی عقب تر حرکت می کنند و این گونه شائبه شود که نظر شخصی و احساسی خود را می خواهند نعوذ بالله به ولی خود و یا تصمیم سازان تحمیل کنند.

تاریخ اسلام از صدر تاامروز بارها شاهد این گونه حرکات بوده و شنیدیم و خواندیم که با امام زمان خود چه کردند و چه سرنوشتی را برای امت اسلامی ببار اوردند! همان کسانی که خود را از ولی خود جلوتر و داغتر دیدند.

همانگونه که بارها شعار داده ایم و ثابت هم کرده ایم که ما اهل جایی نیستیم و گوش بفرمان امام و ولی ورهبر و مقتدای خود هستیم خوب امروز روز نشان دادن وفاداری و پیرو راستین بودن است.

باید چشمها و گوشها را متوجه ولی و رهبر خود کنیم و هرچه ایشان فرمودند با جان و دل بپذیریم بدون هر گونه نق زدن و یا مدعی بودن.

قطعا سربازان ولایت در دستگاه‌های امنیتی، سیاسی، نظامی و... دستورات لازم را از حضرت آقا گرفته و با مقتضیات زمان و مکان آنچه لازم است انجام خواهند داد و اگر لازم باشد امثال نگارنده و یا سایر افراد و آحاد ملت شهیدپرور و ولایت مدار ایران نیز  جان و مال خود را در همین مسیر قرار بدهیم این انشاء الله.

 

مهدی ولایتی

پاسخی بگذارید