تاریخ : 1397/11/22 13:13
شناسه : 205654

معاون سردار سرلشگر باقری گفت: دستاوردهای انقلاب بیشمار هست که توسط توانمندی و استعداد های ناب جوانان ایران اسلامی در زمینه های مختلف تحقق یافته است که با پایبندی بر سر آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا نیروهای مسلح در برترین جایگاه دنیا ایستاده اند.



به گزارش معصومه محمدی خبرنگار شاخه سبز از پاکدشت  - امیر سرتیپ سید کمال پیمبری در سخنرانی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان پاکدشت، اظهار کرد: درود برغیرت، همت مردم عزیز و موقعیت شناس پاکدشت که اینچنین با حضور شکوهمند خود مهر بطلانی بر دهان یاوه گویان می زنید.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی در زمانی اتفاق افتاد که همه گروه ها و سازمان های مردمی بدست سازمان ساواک از بین رفته بود بطوریکه جوانان و نوجوانان ما بدلیل داشتن یک عکس یا به جرم خواندن یک کتاب در زندان ها شکنجه می شدند.

پیمبری افزود: در دوران نظام طاغوت ارزش ها جایگاهی نداشت، ارزش های اسلامی و انسانی از ایران رخت بر بسته بودند و به گفته مسوولان رژیم شاه دستورات از سفارت های آمریکا و انگلیس به آنها دیکته می شد؛ با پیروزی انقلاب اسلامی نه تنها این ارزش ها احیا شد بلکه در حوزه بیداری اسلامی گام های موثری در اقصی نقاط جهان برداشته شده است.

وی بیان کرد: با یاری خداوند متعال، رهنمودهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شما مردم انقلابی را به پیروزی رساندیم که امروز در مقابل تمامی ظلم ها ایستاده اید، انقلابی که در مقابل تمام وابستگی ها خط بطلان کشید و شعار"استقلال آزادی جمهوری اسلامی ایران" را محقق کرد.

معاونت سردار سرلشگر باقری ادامه داد: درزمان رژیم طاغوت، حوزه های مختلف استقلال وجود خارجی نداشت. در حوزه های اجتماعی و فرهنگی هم وضعیت نابسامان بود، ما مسئله ای به اسم فرهنگ نداشتیم، هر آنچه که در غرب برنامه نویسی می شد در ایران و بر جوانان ما آزمایش می شد؛ اقتصاد ایران کاملا وابسته به غرب بود و حتی گندم و برنج مورد نیاز مردم خودمان نیز از خارج وارد می شد.

وی بیان کرد:  امروز در ایران اسلامی توریسم پزشکی را شاهد هستیم در حالی که در رژیم طاغوت پزشکان ما هندی بودند؛ این استعدادها می تواند در مقابل فشارها باایستد.

وی افزود: قبول داریم، مشکلاتی در جامعه است. اما شما برای حفاظت از انقلاب و اسلام به میدان آمده اید؛ مشکلات امروز بخشی از فشارها و تحریم های دشمنان است.

پیمبری گفت: امروز نیروهای مسلح مقتدر و مستقل به عنوان پیشمرگان شما مردم عزیز در کنارتان ایستاده است و امروز به برکت خون شهدا در برترین جایگاه دنیا ایستاده است.

وی در پایان متذکر شد : اسلحه های خود را بر اصل دفاع قاطع از کشورمان، ایران می سازیم چون از هیچ قدرتی هراسی نداریم؛ مردم شریف ایران از یاوه گویی ترامپ و همراهانش هراس ندارند، زیرا می داننداین داد و بیدادهای بعد از شکست است، آنها هرچه در دست داشتند بر ملت ایران تحمیل کردند و دیگر چیزی در چنته ندارند.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید