تاریخ : 1396/02/16 14:11
شناسه : 39122
محمد کسایی‌پور درباره پیروزی تیمش برابر شیمیدر و صعود شهرداری اراک به مرحله نیمه‌نهایی لیگ اظهار کرد: بازی‌های بسیار دشواری در مرحله پلی‌آف داشتیم. شیمیدر تیم بسیار خوبی است. سازماندهی خوبی دارد و با تمام توان کارش را در جریان لیگ ادامه داد. به نظر من مسابقه هم از نظر فنی بسیار سنگین بود و هم از نظر حساسیت مرحله و این شرایط برای هر دو تیم بود. هم شهرداری اراک و هم شیمیدر خیلی خوب تلاش کردند و در نهایت این ما بودیم که توانستیم با حمایت هواداران‌مان و تلاش خوب بازیکنان در بازی آخر برنده شویم و به نیمه‌نهایی صعود کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک در پاسخ به این سوال که آیا تیمش برای ادامه رقابت‌ها و تلاش برای رسیدن به فینال انگیزه دارد یا اتفاق‌های فصل قبل تکرار می‌شود و برابر پتروشیمی مغلوب خواهد شد؟ بیان کرد: بازیکنان هم فصل قبل انگیزه داشتند و هم این فصل مملو از انگیزه هستند. همه ما می‌دانیم که پتروشیمی بسیار خوب بسته شده و شرایط بسیار مطلوبی دارد اما ما بی‌انگیزه و از پیش بازنده نیستیم. هم در فصل قبل و این در فصل رقابت سختی در پلی‌آف داشتیم و بعد از جنگی واقعی وارد نیمه‌نهایی شدیم و اکنون تیم کاملا آماده و با انگیزه است تا در این مرحله نیز به برتری برسد.

او ادامه داد: واقعیت این است که پتروشیمی تیم خیلی خوبی بود که با آمدن حامد حدادی فوق‌العاده شده‌ است اما من به بازیکنانم ایمان دارم و می‌دانم که برابر این تیم با تمام توان رقابت می‌کنند و به دنبال پیروزی هستند. جنگی تمام عیار بین دو تیم در زمین بسکتبال خواهد بود و مطمئن باشید برای کسب پیروزی با تمام توان رقابت خواهیم کرد.

کسایی‌پور درباره جذب فیلیپ ویدونو بلغارستانی نیز بیان کرد: به نظرم یکی از انتخاب‌های خوب ما جذب این بازیکن بود. در این شرایط بازیکنان زیادی هستند که معرفی می‌شدند اما ما نیاز داشتیم بسکتبالیستی را جذب کنیم که تجربه بازی در ایران را داشته باشد و با شناخت به ما اضافه شود. فیلیپ این شرایط را داشت، فینال لیگ را تجربه کرده‌ بود و خیلی سریع با ما هماهنگ شد. با توجه به شرایط ویزا برای بازیکنان خارجی و این که ما زمان زیادی نداشتیم جذب فیلیپ خیلی خوب بود. هم او و هم هاسلی خیلی دیر به تیم اضافه شدند و فقط یک هفته برای هماهنگی فرصت داشتند اما آن‌قدر خوب کار کردند که توانستیم خیلی سریع خودمان را جمع کنیم و به آن ثبات لازم برسیم. به هر حال ما افت‌ و خیزهای زیادی در لیگ داشتیم و باید خیلی سریع خودمان را جمع می‌کردیم تا نتیجه بگیریم.

او افزود: دو باخت در تهران کار ما را بسیار سخت کرد اما خوشبختانه توانستیم در خانه کار را تمام کنیم. حمایت تماشاگران ما بسیار موثر بود. آن‌ها از ابتدای فصل از تیم حمایت کردند و واقعا در مسابقه پنجم نیز نقش زیادی در برد تیم ایفا کردند. من از تمام هواداران‌مان تشکر می‌کنم که همیشه در کنار تیم بودند و هیچ وقت ما را تنها نگذاشتند و امیدوارم بتوانیم در ادامه مسابقات نیز دل آن‌ها را شاد کنیم.

سرمربی شهرداری اراک در پایان به سوال ایسنا مبنی براین که رقابت با پتروشیمی را چطور می‌بیند؟ بیان کرد: پتروشیمی تیم خیلی خوبی بود و حالا با آمدن حامد حدادی نیز شرایط بسیار بهتری به‌دست آورده‌ است. کادرفنی خیلی خوب و مدیریت مناسبی دارند و تلاش‌شان دفاع از عنوان قهرمانی است اما در تلاش هستیم تا از نقاط ضعف آن‌ها و نقاط قوت خودمان به بهترین شکل استفاده کنیم و نتیجه بگیریم.

انتهای پیام

پاسخی بگذارید