آسفالت ۵۰ کوچه خاکی در شهر بوشهر هدف گذاری شد:
تاریخ : 1402/03/29 13:49
شناسه : 403222

شهردار بوشهر گفت: برای ۶ ماهه نخست امسال آسفالت ۵۰ کوچه خاکی به مساحت ۸۰ هزار مترمربع در این شهر هدف گذاری شده است.

مریم کرم پورنیا استان بوشهر، حسین حیدری در تشریح این خبر اظهار کرد: در حال حاضر نیز آسفالت تعدادی از کوچه‌های فضیلت شرقی در منطقه یک شهرداری بوشهر در حال اجرا است.

وی بیان کرد: در چند هفته اخیر نیز آسفالت کوچه‌های چندین کوچه از جمله خرد ۳۱، خرد ۳۳، هامور ۶۰، جاشو ۷، جاشو ۱۱، صفوی ۳ و بنفشه ۲ (تکمیل آسفالت پس از تملک و تخریب ملک واقع در گذر) اجرا شده است.

حیدری ادامه داد: پروژه لکه‌گیری نیز به مدت دو هفته در معابر مختلفی از مناطق ۱ و ۲ شهر بوشهر عملیاتی شده و با توجه به مطالبه مردمی این پروژه همچنان با جدیت تداوم دارد.

وی اضافه کرد: در اعتبارات سال جاری مبلغ ۲۰ میلیارد تومان اعتبار جهت جدول‌بندی کوچه‌های مناطق ۱و ۲ در نظر گرفته شده است که به زودی عملیات اجرای تعدادی از کوچه ها به مبلغ چهار میلیارد تومان عملیاتی می‌شود.

شهردار بوشهر تصریح کرد: استفاده از ظرفیت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری منجر شده تا صرفه جویی قابل توجهی در هزینه‌های آسفالت در شهر بوشهر محقق شود.

وی عنوان کرد: آسفالت فاز دوم بزرگراه سرتل - تنگک با طول بیش از ۲ کیلومتر از دیگر دستاوردهای ارزشمندی است که با بهره‌گیری از ظرفیت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری  شهرداری بندر بوشهر حاصل شده است.

حیدری ادامه داد: فعالیت کارخانه آسفالت شهرداری بوشهر در اواخر سال گذشته وارد تعمیرات اساسی شد که با راه‌اندازی آن از اردیبهشت ماه روند آسفالت کوچه‌ها سرعت قابل قبولی پیدا کرده است.

وی افزود: آسفالت برخی از کوچه‌ها نیز مشروط به اتمام ساخت و ساز واحدهای مسکونی شهروندان است چراکه آسفالت پیش از شکل گیری کامل کوچه‌ها منجر به تخریب آسفالت و جدول بندی در فرایند احداث واحدهای مسکونی می‌‌‌‌شود‌.

پاسخی بگذارید