تاریخ : 1402/06/13 11:30
شناسه : 403982

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان با اشاره به ترافیک نیمه سنگین محورهای همدان گفت: موج اول بازگشت زوار اربعین حسینی از مرزهای مهران و خسروی آغاز شده است.

به گزارش شاخه سبز ؛ مهرداد آهکی افزود: تمهیدات و هماهنگی های لازم برای بازگشت زائران اربعین حسینی پیش بینی شده است و از همه زوار گرامی که با خودرو شخصی در حال بازگشت هستند خواهشمندیم به هیچ وجه با حالت خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند و حتما در مکانی های که پیش بینی و جانمایی شده است استراحت کوتاهی داشته باشند و بعد به مسیر خود ادامه دهند.

وی یادآور شد: بمنظور ارائه خدمات مطلوب و همچنین استراحت کوتاه زوار اربعین حسینی ۴۲ باب مجتمع خدماتی رفاهی،۲۵ باب راهدارخانه، ۱۰۰ عدد پارکینگ حاشیه جاده ای و یک طرح پویش راه نجات در محورهای استان همدان پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه استان همدان ما بین استانهای مرزی و مرکزی کشور قرار گرفته است، گفت: اکثر زائرین در حین بازگشت از مرزها با حالت خستگی وارد محورهای همدان می شوند که این امر مستلزم جانمایی محل های مناسب برای استراحت، استقرار گشت های راهداری و پلیس راه می باشد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان در پایان گفت: ۵۰ اکیپ گشت راهداری همراه با تیم های پلیس راه،هلال احمر، اورژانس و... در محورهای استان همدان تا پایان ایام اربعین حسینی بصورت مستمر در خدمت زوار و کاربران جاده ای خواهند بود.

پاسخی بگذارید