تاریخ : 1402/07/18 11:08
شناسه : 404280

شمار زیادی از حامیان فلسطین در نقاط مختلف جهان با برگزاری تجمعی گسترده جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه را محکوم کردند.

به نقل از رسانه های فلسطینی، مردم آمریکا با برگزاری تجمعی گسترده جنایات جنگی و تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه را محکوم کردند.

در این تظاهرات آمریکایی ها با سردادن شعارهایی از مردم مظلوم غزه حمایت کرده و جنایات اشغالگران صهیونیست را به شدت تقبیح نمودند.

یکی از نکات مهم در این تظاهرات، سر دادن شعار و برافراشتن پارچه نوشته های با مضمون فلسطین از نهر تا بحر(Palestine from the river to the see) بود که بسیار مورد توجه رسانه های قرار گرفته است.

این در حالی است که روز گذشته نیز حامیان فلسطین در دو شهر نیویورک و واشنگتن با برگزاری تظاهرات مشابهی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و با مردم فلسطین به ویژه اهالی غزه اعلام همبستگی کرده بودند.

مردم شهر منچستر انگلیس نیز اخیرا در تظاهراتی گسترده جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیر نظامیان در غزه را محکوم کرده بودند.

در شهر بارسلون اسپانیا نیز اخیرا تظاهراتی در محکومیت جنایات صهیونیست ها برگزار شده بود.

این در حالی است که منابع فلسطینی امروز سه شنبه از افزایش شمار شهدای غزه به ۷۰۴ نفر خبر دادند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا این لحظه به ۷۰۴ نفر افزایش یافته و شمار مجروحان هم به حدود ۴ هزار نفر رسیده است. ۱۴۳ نفر از شهدا کودک و ۱۰۵ نفر هم زن هستند.

 

پاسخی بگذارید