تاریخ : 1403/02/30 10:16
شناسه : 408163

فرماندار ویژه شهرستان ری از میزبانی شهرری در برگزاری اجلاسیه شهدای هنرمند با محوریت شهید مرتضی آوینی شهید اهل‌قلم شهرری و میزبانی از ۹۰ خانواده شهید خبر داد.


به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری : مهدی باب‌الحوائجی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به جایگاه شهرستان ری در ایثار و شهادت اظهار داشت: در راستای کنگره 12 هزار شهید استان تهران، اجلاسیه شهدای هنرمند با محوریت شهید مرتضی آوینی شهید اهل‌قلم شهرری با میزبانی از 90 خانواده شهید در ایوان ری برگزار می‌شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان ری گفت: در سال آینده برای نخستین بار کنگره مستقل شهرستانی در شهرستان ری با توجه به نقش و جایگاهی که در دفاع مقدس داشته و تقدیم 2956 شهید برگزار خواهد شد.

همچنین حسین نصرالله با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر سرنوشت پژوهی شهدا ابراز داشت: تاریخ شفاهی 2 هزار نفر از خانواده شهدا توسط بنیاد شهید شهرستان ری فیلم‌برداری و به ثبت شده و تلاش می‌کنیم تا اطلاعات سایر خانواده شهدا را نیز تا پایان سال دریافت کنیم.

رئیس بنیاد شهید شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: عکس 2956 شهید شهرستان ری به صورت نقاشی و پرسنلی تأمین می‌شود و برای کنگره مستقل شهرستان ری قابل استفاده خواهد بود.



انتهای پیام/.

پاسخی بگذارید