گروه: سایر / یادداشت
تاریخ : 1402/11/3 13:50
شناسه : 405530
محمدحسن فیروزعلیزاده
مهدی تاج برای هزارمین بار از خودگذشتگی‌اش را به رخ کشیده و گفته: ‏‏«یک ریال هم از فدراسیون فوتبال حقوق نمی‌گیرم.» بیایید فرض کنیم ‏راستش را می‌گوید و اصلا عایدی دلاری‌اش از کنفدراسیون بابت همین ‏کرسی را هم کنار بگذاریم؛ خب این حقوق نگرفتن شما چه فضیلتی است؟ ‏چه سودی به حال فوتبال ایران دارد؟ اتفاقا کاش حقوق خوب می‌گرفتید، اما ‏کارتان را بلد بودید و به درد می‌خوردید. کاش حقوق می‌گرفتید، اما زمین ‏چمن آزادی آبروی ایران و ایرانی را نمی‌برد، بعد از گذشت بیش از 8 سال از ‏آمدن تکنولوژی کمک داور ویدیویی لیگ ما به این سیستم مجهز بود و نیاز ‏به صدقه ‏AFC‏ برای برگزاری دیدارهای لیگ قهرمانان در ایران نبود. کاش ‏حقوق می گرفتید، اما تیم ملی می‌توانست چهار تا بازی آبرومندانه تدارکاتی ‏داشته باشد و این مملکت پهناور لااقل یک تورنمنت به اندازه یک‌صدم ارزش ‏جام‌جهانی برگزار می‌کرد. کاش حقوق می‌گرفتید، اما وقتی اینفانتینو از آن ‏کلمه مجعول به جای «خلیج‌فارس» استفاده کرد، غیرت‌تان به جوش می‌آمد ‏و اینطور بی‌خیالی طی نمی‌کردید. کاش بالاترین دستمزد را می‌گرفتید، اما ‏شاهکار ویلموتس را رقم نمی‌زدید. شش میلیون یورو غرامت مربی بلژیکی ‏می‌شود چیزی حدود سیصد و شصت میلیارد تومان. اگر مهدی تاج ماهی ‏پنجاه میلیون تومان هم دستمزد می‌گرفت، جریمه ویلموتس با حقوق ‏ششصد سال او برابری می‌کرد! الان منت چی را بر سر مردم می‌گذارید ‏بزرگوار؟
اینکه به دلیل سوء مدیریت ارکان فدراسیون لیگ ما صحنه تنش، ‏درگیری،بیانیه نویسی، جنگ، دعوا و اعصاب خوردیست و به طور مطلق هیچ ‏کس هیچ لذتی از این فوتبال نمی برد منت دارد؟ اینکه مشکلات داوری روز ‏به روز بیشتر می شود و هیچ برنامه ای برای رفع این مشکل ندارید منت ‏دارد؟
اینکه به وضوح، چه سخت افزاری و چه نرم افزاری در حال فاصله گرفتن از ‏رقبای طراز اول خود در آسیا هستیم و به زودی به یک فوتبال درجه 2 و 3 ‏در آسیا تبدیل خواهیم شد منت دارد؟
پیشنهاد می کنم برای خود حقوق در نظر بگیرید و تمام و کمال آن را ‏دریافت کنید و غرامت سنگین ویلموتس را هم از همین حقوق به صورت ‏اقساطی پرداخت کنید تا حداقل دلخوش باشیم که در آن قضیه حداقل یک ‏نفر اندکی تاوان داده است.‏

پاسخی بگذارید