تاریخ : 1396/07/23 13:09
شناسه : 85621
مهدی آزادمنجیری در مورد تیم هندبال نفت و گاز گچساران، اظهار کرد: در هفته پنجم لیگ برتر ما مقابل سپاهان به میدان می رویم و هفته گذشته نیز با نیروی زمینی ارتش دیدار داشتیم که توانستیم امتیاز این بازی را کسب کنیم. فکر می‌کنم این هفته‌ آخرین بازی لیگ برتر در این ماه باشد. بعد از آن لیگ برتر به مدت دو ماه به دلیل رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا و اردوهای تیم‌ ‌ملی تعطیل خواهد بود.

آزادمنجیری در پاسخ به این سوال که این تعطیلی لیگ برتر آسیب زننده خواهد بود یا خیر، گفت‌: همانطور که گفتم طبق برنامه‌ای که از قبل سازمان لیگ به ما اعلام کرده است یک وقفه دو ماهه در لیگ خواهیم داشت. این وقفه برای برخی از تیم‌ها آسیب زننده است اما برای برخی دیگر کمک کننده خواهد بود. فکر می‌کنم تنها گچساران بود که سه ماه قبل از آغاز لیگ برتر تمریناتش را آغاز کرد و تقریبا به اوج آمادگی رسید. تا جایی که من می‌دانم سایر تیم‌ها اردو و تمرین آن چنانی قبل از آغاز لیگ نداشتند. به نظرم به نفع برخی از تیم‌ها خواهد بود که بدنسازی داشته باشند و به آمادگی بیشتری برسند تا در ادامه‌ لیگ برتر بهتر کار کنند.

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران در مورد حضور این تیم در جام باشگاه‌های آسیا، گفت‌: بعد از رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان، تیم سه مصدوم داشت که تنها یک نفر از آنها با آمادگی 60 – 70 درصدی به رقابت‌ها بازگشته است. فکر می‌کنم حتی تا زمان جام باشگاه‌های آسیا هم دو مصدوم دیگر به تیم ملحق نشوند و این موضوع کمی شرایط را برای ما سخت کرده است. امیدوارم بتوانیم دو، سه بازیکن کمکی از سایر تیم‌ها جذب کنیم تا کمی شرایط بهتر شود.

وی در مورد رقیبان ایران در جام باشگاه‌های آسیا، توضیح داد: گروه ما در باشگاه های آسیا گروه سختی است. ما در این رقابت‌ها با تیم‌های قطری، امارات، عمان و نور عربستان همگروه خواهیم بود که تیم‌های قدری هستند. همین که از گروه  خودمان بالا برویم کار بزرگی است.

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران در مورد زمان برگزاری جام باشگاه‌های آسیا، اظهار کرد: این رقابت‌ها از 29 آبان تا نهم آذر ماه به میزبانی هند برگزار خواهد شد.

آزاد منجیری در پایان در مورد درگیری بازی هفته‌ چهارم لیگ برتر نیز، گفت‌: بین بازیکنان دو تیم و بین بازیکنان و داوران بحثی نبود. درگیری بین تماشاگران بود که دقایقی بازی را از روند خود خارج کرد. البته ما به میزبان یعنی نیروی زمینی ارتش هم به این سبب انتقاد کردیم که در جایگاه تماشاگران بی احترامی و فحاشی‌هایی اتفاق افتاده بود و جنبه جالبی نداشت. همان طور که  گفتم درگیری میان بازیکنان نبود و تنها بازیکنان گچساران برای جدا کردن تماشاگر اقدام کردند.

تیم نفت و گاز گچساران، نایب قهرمان فصل قبل لیگ برتر هندبال ایران است و اکنون با چهار امتیاز و یک بازی کمتر در رده چهارم سی امین دوره لیگ برتر قرار دارد. این تیم به عنوان نماینده ایران برای اولین بار در جام باشگاه‌های جهان "سوپر گلوب" حاضر شد و به عنوان هفتم رسید. گچساران در سال گذشته هم در باشگاه‌های آسیا نماینده ایران بود که به مقام چهارمی رسید.

انتهای پیام

پاسخی بگذارید