تاریخ : 1348/10/11 03:00
شناسه : 97179


در آستانه اعزام تیم ملی بسکتبال به اردن به منظور دیدار برابر اردن در رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹ چین، ترکیب دوازده نفره این تیم از سوی مهران حاتمی اعلام شد. 

بهنام یخچالی که در اولین روز تمرینات از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شد، در این ترکیب نیست ضمن اینکه نام حامد حدادی هم در این فهرست دیده نمی شود. درحالیکه حدادی که در لیگ چین حضور دارد از یکشنبه گذشته به تمرینات تیم ملی در تهران ملحق شد اما وی از کادر فنی خواسته تا برای دیدار با عراق در ترکیب نباشد. 

ترکیب دوازده نفره تیم ملی بسکتبال به این شرح است:

اوشین ساهاکیان، فریداصلانی، وحید دلیرزهان، نوید نیکتاش، محمدجمشیدی، امیرصدیقی، سجادمشایخی، ارسلان کاظمی، آرمان زنگنه، کیوان ریاعی، روزبه ارغوان و محمد حسن زاده 

دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و عراق در گروه D مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹ چین جمعه در اردن برگزار می شود. برای برگزاری این دیدار تیم ملی بسکتبال فردا چهارشنبه عازم اردن می شود. 

مهران حاتمی (سرمربی) در کار مهران آتشی (مربی) هدایت ملی پوشان ایران را عهده دار هستند. همچنین محمدرضا مشحون (مدیر تیم های ملی)، مهران شررشته (سرپرست)، کریم محمدپور (فیزیوتراپ)، محمداحمد آبادیان (تدارکات) هم دیگر اعضای کادر فنی هستند. 

دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و عراق ساعت ۱۹ برگزار می شود.

پاسخی بگذارید