تاریخ : 1398/07/6 21:59
شناسه : 209447

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) گفت: حضور درخشان بانوان فرمانده بسیجی در عرصه های حساس مردمی بی‌نظیر است بطوریکه مدیریت بخش هایی از فعالیت ما بعهده آنان است.



به گزارش شاخه سبز در شهرری - سرهنگ اصغر آرزومندی در صبحگاه مشترک یگان‌های نظامی و انتظامی در روستای قمصر ، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیان کرد: بسیجیان ما در قالب اردوهای جهادی در عرصه های مختلف حضور بسیار خوبی دارند چنانچه با حضور همین افراد توانستیم به تعداد ۲۵ گروه جهادی به مدت ۴۵ روز در پل دختر و روستاهای اطراف آن خدمت‌رسانی کنیم. گفتنی است با امکانات و ادواتی که از بخشداری و دهیاران به این ناحیه شد کمک شایانی در این عرصه صورت گرفت. 


آرزومندی در جمع بانوان فعال رسانه ای ری نیز افزود:  بواسطه آنکه سپاه و معاونت های ما بیشتر درگیر ماموریت های محوله  هستند، فرماندهان ما ارتباط مستقیم با مردم ناحیه دارند. عمده امور داخلی این ناحیه توسط آنان اداره می شود. بطورمثال هماهنگی مسوولیت های بخشی  در روستا ها با هماهنگی شوراها و دهیاران، در شهر هم به طبع با هماهنگی شهردار و شورای شهر بعهده دارند، کماکان که هیئت های مذهبی نقش بسزایی در همراهی با ما را ایفا می کنند. 


وی اظهار داشت :ما در ناحیه حضرت روح الله (ره)، 5 فرمانده آقا و 5 فرمانده بانو داریم که البته در این ایام خوشبختانه حضور پررنگ بانوان بیشتر به چشم می خورد. 


فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) گفت: بیشترین فعالیت بانوان فرمانده اعم از ارائه برنامه های پیشنهادی در مدارس و هماهنگی با آنان، هماهنگی سپاه با برنامه های مختلف کاروان در هفته دفاع مقدس می باشد. همچنین اجرای مسابقات ورزشی و فرهنگی محور اصلی خواهران هستند. 


وی ادامه داد: در برنامه ارائه شده با عنوان پیاده روی خانوادگی بانوان فرمانده ما در این حوزه مدیریت داشتند و برادران فقط در همراهی با آنان به کمک آمدند. 


انتهای پیام/

پاسخی بگذارید