تاریخ : 1398/07/8 20:05
شناسه : 209467

حسن خلیل‌آبادی عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش به همراه مجید فراهانی دیگر عضو این شورا و فرهاد افشار شهردار منطقه ۲۰ از روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی و خدماتی این شهرستان بازدید کرد.



به گزارش شاخه سبز از شهرری - در این بازدید که از محل پروژه عمرانی ساخت شهربازی در میدان مادر شهرری آغاز شد، عنوان شد: سالن آمفی تئاتر، رستوران، پارکینگ و برکه آب با طراحی فضایی برای استراحت خانواده‌ها از جمله امکانات پیش‌بینی شده برای این شهربازی است که به زودی به بهره برداری می‌رسد.

 موضوع دیگری که در این بازدید مورد بحث قرار گرفت، وجود کابل‌های برق فشار قوی در برخی از محلات مسکونی این منطقه بود که با هماهنگی شهرداری منطقه ۲۰ با شرکت برق مقرر شده کار مطالعاتی برای انتقال این کابل‌ها به مکان دیگر انجام شود، تا در صورت صلاحدید نسبت به تخصیص اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی اقدامات لازم صورت گیرد.

 بوستان بانوان منطقه ۲۰ مقصد سوم اعضای شورای شهر تهران بود.

 ساخت این بوستان با مساحت پنج هکتار در محله بهشتی رو به اتمام است و در ۱۴ مهرماه، همزمان با روز بزرگداشت تهران به بهره‌برداری می رسد تا در اختیار بانوان این منطقه جنوبی قرار گیرد.

یکی از محاسن این بوستان، مشرف نبودن ساختمان‌های اطراف به فضای پارک است، در آینده نیز شهرداری برای ساخت و سازهای اطراف بوستان بانوان مجوز ساخت بلند مرتبه را نخواهد داد.

 همچنین قرار است کنار پارک بانوان شهر ری یک مهد کودک تاسیس شود تا مادران بتوانند از این فضای امن برای ورزش، استراحت و دوچرخه سواری استفاده کنند.

 در ادامه این بازدیدها از خط ۶ مترو تهران که به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) می‌رسد، در خیابان غیوری شمالی بازدید به عمل آمد.

 در این بازدید عنوان شد: با استفاده از دستگاه‌های مدرن و تزریق سیمان، تمهیدات لازم برای کاهش ریسک‌پذیری و نشست احتمالی خیابان انجام شده تا نشست زمین و خطرات جانی به حداقل ممکن برسد.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید