تاریخ : 1398/07/10 19:02
شناسه : 209487

مدیر امور بانوان شهرداری منطقه 20 گفت :سلامت بانوان سالمند بعنوان افرادی که منشا خدمات موثری جهت خانواده و جامعه می باشند، از اهمیت خاصی برخوردار است.



به گزارش شاخه سبز از شهرری - خدیجه فتحی در گفتگو با بانوان فعال رسانه ای ری درحاشیه همایش تغذیه سالم جهت پیشگیری از بیماریهای دوره سالمندی مجموعه شهربانو منطقه 20 بیان کرد : مقوله کیفیت زندگی در قشرهای مختلف، مخصوصاً سالمندان که شرایط جسمی، روحی و روانی خاصی دارند اهمیت زیادی دارد. لذا نگرش مثبت جوامع نسبت به سلامت بانوان سالمند به عنوان افرادی که می توانند منشا خدمات موثری جهت خانواده و جامعه باشند بسیار مورد اهمیت قرار دارد. 


فتحی افزود : با توجه به افرایش تعداد سالمندان، توجه به ابعاد مختلف کیفیت زندگی آنان اهمیت فراوانی دارد. پرداختن به برنامه ریزی تغذیه ای مناسب و منظم می‌تواند به عنوان یکی از راهکارهای بهبود وضعیت کیفیت زندگی سالمندان مورد توجه قرار گیرد. 


مدیر امور بانوان شهرداری منطقه 20 تشریح کرد: امروز بانوان  سالمند بالای 50 سال در مجموعه شهربانو منطقه 20 در ویژه برنامه هفته سالمند همزمان با هفته دفاع مقدس، باعنوان "فرصتهای برابر برای تمام سنین" گردهم آمدیم تا در موارد ذکر شده بیشتر تامل و عمل داشته باشیم، زیرا هدف از این برنامه مشارکت فکری واجرایی سالمندان می باشد. 


وی ادامه داد: در این ویژه برنامه همایش تغذیه سالم جهت پیشگیری از بیماری های دوره سالمندی نیز برگزار شد و در حاشیه آن نیز مشاوره های گوناگون اعم از  روانشناختی، تغذیه، مامایی بصورت رایگان انجام پذیرفت و در انتها نیز با از مادر شهید علی رحیمی تقدیر و تشکر بعمل آمد.



انتهای پیام/

پاسخی بگذارید