تاریخ : 1398/07/14 12:48
شناسه : 209498

استاندار کرمانشاه گفت: مسیر تردد زوار از مرز خسروی به جای مسیر اصلی بغداد؛ قبل از کربلای معلی، به نجف اشرف می‌رسد، که حشدالشعبی متعهد شد که امنیت آن مسیر را تامین کند.

هوشنگ بازوند پیش از ظهر امروز در نشست شورای زکات استان در خصوص بازگشایی کامل مرز خسروی نیز، گفت: بازگشایی مرز خسروی شبیه کاشتن یک نهال است و برای تنومند شدن آن باید با احتیاط و مراقبت رفتار کنیم که به نتیجه دلخواه برسد.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: مرز خسروی تنها مرزی است که مسافران آن باید از بغداد عبور کنند که این موضوع اساسا یک مزیت است، اما امسال به‌خاطر ناآرامی‌های بغداد مجبور شدیم که موقتا راه جایگزین بیابیم که حشدالشعبی متعهد شد که امنیت آن مسیر را نیز تامین کند.

وی تصریح کرد: این مسیر جدید قبل از کربلای معلی، به نجف اشرف می‌رسد، اما پیش‌بینی می‌کنیم که تا سه‌شنبه مشکلات پیش آمده در بغداد حل شود و به همان مسیر اصلی برگردیم.

بازوند در پایان از رهنمودهای ارزنده آیت‌الله علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و حمایت‌های ارزشمند وی از مجموعه مدیریت اجرایی استان تشکر کرد.

همچنین طبق مشاهدات خبرنگار ما در مرز خسروی، این مرز همچنان بسته است و طبق گفته مسئولان احتمال دارد مرز خسروی فردا(دوشنبه) بازگشایی شود.

پاسخی بگذارید