تاریخ : 1398/07/14 22:09
شناسه : 209511


شاخه سبز از استان مرکزی - سید مهدی مقدسی نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت:به طور حتم رئیس جمهور باید علاج واقعه را قبل از وقوع پیدا می کرد زیرا مشکل شرکت های هپکو و آذرآب به راحتی قابل حل بود اما تعلل در تصمیم گیری و عدم انسجام موجب شد که هم حقوق کارگران دیر داده شده و هم نارضایتی ایجاد شود.


مقدسی افزود: دولت باید هرچه سریع تر در مورد سهام هپکو اقدامات لازم را صورت دهد و مشخص شود چه بخشی از دولت می خواهد این شرکت را مدیریت کند و در همین راستا سهام شرکت آذرآب هم باید توسط دولت تعیین تکلیف شود تا کارگران با شرافت این دو شرکت با علاقه مندی در راستای رونق تولید قدم بردارند.


وی ادامه داد: دولت باید در جهت تسریع در اجرای قرارداد خرید دستگاه برای راهداری ها اقدام کند و همچنین باید با متخلفان از زمان واگذاری تاکنون برخورد کرد تا تخلفات گذشته تکرار نشود.


مقدسی  همچنین در‌ ادامه بر لزوم پرداخت معوقات معلمان و بازنشستگان فرهنگی تاکید کرد و گفت: وزارت آموزش و پرورش باید موضوع رتبه بندی معلمان را تعیین تکلیف کند همچنین وزیر بهداشت باید در اسرع وقت گزارشی از حوادث اردکان ارائه کند در نهایت دولت باید اقداماتی را صورت دهد تا موج سواران و پوپولیست ها نتوانند از درخواست کار کارگران سوءاستفاده کنند.


انتهای پیام/

پاسخی بگذارید