تاریخ : 1402/06/7 12:00
شناسه : 403934

به گزارش شاخه سبز، امیر هادی فرماندار اراک گفت: شهر اراک به کارگاه عمرانی تبدیل و تکلیف بسیاری از طرح‌های نیمه‌کاره مشخص شده و همچنین اجرای این طرحها رضایتمندی در بخش‌های مختلف شهری و روستایی را به دنبال داشته است.

هادی افزود:عملیات آبرسانی مجتمع امیرکبیر اراک بعد از چندین سال شروع شده و این مجتمع با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال آغاز و با تکمیل آن آبرسانی به ۳۴ روستا انجام خواهد شد، همچنین عملیات آبرسانی به بخش معصومیه در روستای امرآباد بعد از ۱۸ سال، مجوز تکمیل خط انتقال آن اخذ و به زودی نهایی خواهد شد.

فرماندار اراک تکمیل باند دوم محور اراک-فراهان، انجام تقاطع غیرهمسطح خیرآباد بعد از ۱۲ سال توقف، تکمیل بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) و بیمارستان طالقانی را بخشی از اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان برشمرد و گفت: یکی از اقدامات ارزشمندی که در این حوزه صورت گرفته انعقاد قرارداد برای مستقل شدن ۱۴ پایگاه سلامت است که به زودی این پایگاه‌ها از حالت استیجاری خارج خواهند شد، و تلاش برای ملکی شدن ۲۴ پایگاه دیگر در دست اقدام است.

هادی با اشاره به توزیع ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار در مناطق مورد هدف بازآفرینی شهری شهر اراک طی روزهای آینده بیان کرد: امیدواریم با توزیع این اعتبارات شاهد تحول آفرینی در مناطق حاشیه و محروم باشیم.

پاسخی بگذارید