تاریخ : 1398/07/17 19:05
شناسه : 209541

همایش ارتقای مشارکت پذیری زنان در اجتماع باحضور 400 نفر از بانوان فعال منطقه 20 برگزارشد.



به گزارش شاخه سبز از شهرری - خدیجه فتحی در همایش ارتقای مشارکت پذیری زنان در اجتماع، بیان کرد: زنان رکن اساسی جامعه هستند که موجب رشد و تعالی در کشور می شوند چون آنان عمده مسائل خانواده را مدیریت می کنند.


فتحی افزود: در خانواده حس مشارکت پذیری و همکاری شکل می گیرد و این عامل موجب می شود تا فرد هنگامیکه وارد اجتماع شد؛ آن تعامل را با پیرامون خود، براحتی و بدور از هر آسیبی ایجاد کند. 


مدیر امور بانوان شهرداری منطقه 20 گفت: زنان باید در بحث آگاهی بخشی و آموزش حضور فعال داشته باشند. ما با ارائه تسهیلات این امکان را فراهم آوردیم تا بانوان ما ازین فضا بهره ببرند ولی باز این امکانات نیاز به حضور آنان دارد. 


وی با اشاره بر هدف همایش ارتقای مشارکت پذیری زنان در اجتماع، تصریح کرد: نحوه ی مشارکت ها تشریح در این همایش تشریح شد تا  راهکارهایی اعمال شود که بحث مدیریت خوب شهری ارتقا یابد چرا که بانوان ما بعنوان یک مدیر در خانواده می توانند با ما  همکاری کنند. 


گفتنی است : این همایش با حضور ذوالقدر نماینده مردم تهران ، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، در دوره مجلس شورای اسلامی - افشار شهردار منطقه 20، حجت الاسلام معبودی معاونت فرهنگی شهرداری منطقه 20، بهروز آذر مدیر امور بانوان شهرداری تهران و.... برگزار شد و ضمن آن جلسه پرسش و پاسخ در پنل چهار نفره کارشناسان برای 400 نفر از بانوان فعال منطقه 20 نیز محیا بود. 


انتهای پیام/

پاسخی بگذارید