تاریخ : 1398/07/29 11:02
شناسه : 209603

دبیر جشنواره جایزه تهران خبر داد: ششمین جشنواره پژوهشی جایزه تهران برای تکریم و تقدیر از تهران‌پژوهان همزمان با هفته پژوهش برگزار می‌شود.

 


به‌گزارش شاخه سبز - مهرشاد کاظمی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و دبیر جشنواره، با بیان این‌که در این جشنواره اندیشمندان، اساتید، تهران‌پژوهان، هنرمندان، دانشجویان و علاقه مندان به شهر تهران حضور و همکاری دارند،

اظهار کرد: محوریت این جشنواره را موضوعاتی مانند گردشگری، بافت تاریخی و محلات، میراث فرهنگی، صنایع دستی و باستان‌شناسی، اماکن مذهبی و علمی و فرهنگی و هنری، مشاهیر و مفاخر، آداب و رسوم در برمی‌گیرد. 

او با اشاره به این‌که جشنواره پژوهشی جایزه تهران امسال وارد ششمین دوره برگزاری خود می‌شود، تاکید کرد: این جشنواره پژوهشی در بخش‌های هنری (فیلم و عکس)، فرهنگی (کتاب و پایان نامه و انتشارات)، رسانه (خبرنگاران و عکاسان خبری) و میراث معنوی فعال خواهد بود.

به گفته‌ی وی، علاقه مندان به شرکت در جشنواره، آثار خود را به نشانی بلوار دریا، خیابان مطهری شمالی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران تا ۳۰ آبان می‌توانند بفرستند. 

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید