تاریخ : 1403/01/20 13:18
شناسه : 407705

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل شهادت مأمور پلیس در شهرستان سراوان خبر داد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان، در تشریح این خبر، گفت: در ۲۲ اسفندماه سال ۱۴۰۲ ستواندوم حسینعلی شیبک حین مأموریت کشف مواد مخدر و درگیری با اشرار مسلح و بر اثر اصابت گلوله در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان مهرستان، توسط قاچاقچیان مواد افیونی و اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده انتظامی استان گفت: دستگیری عاملان این جنایت به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: تیم رسیدگی کننده به پرونده با تلاش شبانه روزی خود، یکی از اشرار مسلح و عامل شهادت شهید شیبک را مورد شناسایی قرار داد و با اقدامات پلیسی ویژه و رصد اطلاعاتی مشخص شد نامبرده یکی از اعضای وابسته به گروهک‌های معاند است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پس از رصد و اقدامات شبانه روزی محل تردد عامل اصلی و دو نفر از مرتبطین در شهادت شهید والامقام شیبک که قصد خروج از کشور را داشتند در محور مواصلاتی شهرستان سراوان شناسایی و ضمن هماهنگی و تشریفات قضائی تیم عملیاتی پلیس به محل حضور متهمان اعزام و پس از اطمینان از حضور نامبردگان، در یک عملیات غافلگیرانه، عامل اصلی و دو نفر همدستش دستگیر و خودرو پژو آنها نیز توقیف شد.

جلیلیان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با اقتدار در برابر اشرار مسلح می‌ایستد و هرگز اجازه نمی‌دهد تا خون پاک مدافعان امنیت کشور که برای تأمین نظم و امنیت مردم و مرزهای میهن اسلامی جان عزیز خود را فدا می‌کنند، پایمال شود.

پاسخی بگذارید