گروه: استان ها / قم
تاریخ : 1402/06/11 12:46
شناسه : 403963

 

رئیس هیئت اسکیت استان قم از کسب دو عنوان نائب قهرمانی و مقام سومی توسط تیم ‏ورزشکاران قمی در مسابقات قهرمانی دستجات آزاد کشوری در رشته اسکیت هاکی خبر داد ‏و این استان را در این رشته جزو استان‌های سرآمد کشور معرفی کرد.

 

به گزارش خبرنگار شاخه سبز، حمیدرضا جلیلی رئیس هیئت اسکیت استان قم در گفت و گو ‏با خبرنگار شاخه سبز گفت: مسابقات دستجات آزاد کشوری در رشته اسکیت هاکی در ایام ‏گرامیداشت هفته دولت یعنی در تاریخ هشتم و نهم شهریور ماه، در آکادمی اسکیت قم واقع در ‏دهکده فرهنگی ورزشی شهید شهناز زاده و در سه رده سنی در بخش پسران برگزار شد.

وی افزود: تنها مجموعه استاندارد اسکیت هاکی در قم تاسیس شده و نزدیک به یکسالی ‏می‌شود که روند تکمیلی آن رو به پایان است و با این ظرفیت موجود می‌توانیم رشته اسکیت ‏هاکی را به سرعت در استان رشد دهیم.

جلیلی با بیان اينکه استان قم در رشته اسکیت هاکی جزو استان‌های سرآمد است، عنوان کرد: ‏استان قم بویژه در بخش پایه نوجوانان و جوانان در این رشته سرآمد است و در تلاشیم تیم ‏نونهالان را هم در استان تشکیل دهیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این مجموعه خوب در سطح استان وجود دارد و یکسالی هم ‏می‌شود که دوستان آکادمی اسکیت قم و در راس آنان آقای صالحی مربی تیم نوجوانان و ‏جوانان مشغول آماده سازی ورزشکاران قمی در این رشته است و با تعاملی که با فدراسیون ‏داشتیم توانستیم میزبانی این مسابقات را بپذیریم تا گامی در جهت رشد این رشته در استان ‏برداشته باشیم.

رئیس هیئت اسکیت استان قم با اشاره به کسب دو عنوان توسط تیم‌های قمی حاضر در این ‏مسابقات گفت:

بحمدالله دو مقام نائب قهرمانی در بخش نوجوانان و عنوان سومی در بخش جوانان را به دست ‏آوردیم و لازم به ذکر است که کلیه ورزشکاران این دو رده سنی ما از ورزشکاران بومی ‏هستند.

وی در ادامه از برگزاری مسابقات اسکیت هاکی در بخش دختران در هفته آینده خبر داد و ‏خاطرنشان کرد: این مسابقات قرار است در هایپر اسکیت استان تهران برگزار شود که ‏امیدواریم تیم دختران قمی را بتوانیم به این رویداد اعزام کنیم و مقام‌هایی را در بخش دختران ‏نیز کسب نماییم.

جلیلی در پایان اظهار داشت: با توجه به پتانسیلی که استان قم در این رشته دارد ان شاالله با ‏کمک مسئولین بتوانیم این رشته را در استان هرچه سریعتر رشد دهیم.

پاسخی بگذارید